En memnun olduğunuz, sıklıkla kullandığınız marka?
Molped
Orkid
Sleepy
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Tabi ki Orkid.
Diğer markaları deneyemleyen biri olarak Orkid açık ara farkla;
İçeriğine ve indirmine aldanarak aldığım Sleepy pedde ;
Orkid pedlerde en sevdiğim birbaşka özellik çeşitlerinin çok olması.
Orkid bütün bünyeleri düşünerek ürünler çıkarıyor;
Ayrıca Orkid pedlerin başka bir güzel özelliği ;
Orkid kullanmamak için hiçbir sebep yok.
Orkid kullanıyorum her açıdan diğerlerinden çok çok iyi biraz pahalı ama olsun aldığı parayı hak ediyor marka olarak ta gayet çok iyi kullanışlı rahat emici koku yapmıyor sızdırmıyor geçirmiyor kokulu ve kokusuz olanları var parfüm ve parfümsüz olanları var yani her koşulda her açıdan Orkid çok çok iyi bana göre tavsiye ederim
Orkid kullanıyorum çok memnunum. Kullandığım essential protection olan, pamuksu bir yapısı var bazen regl olduğumu bile unutturuyor. Çünkü yok gibi hissettiriyor, gerçekten severek kullanıyorum sadece her markette olmaması biraz üzücü. Bulduğum zaman birkaç paket birden alıyorum bu sebeple :)
Diğer; ponped yıkanabilir bambu pedler iyi. Tek kullanımlık pedlere göre daha sağlıklı, rahat, hışırtı yok, doğal ve çevreci.
Ponpedin hem bambulu hem de pamuklu çeşitleri var, bambulu biraz erken yıpranıyor. 😑
şu ana kadar sleepy kadar mükemmel bir marka görmedim.
Sleepy kullanıyorum. Hem de cruelty free. Tahriş etmiyor ve çok uygun fiyatlı. Deneyin
Sleepy & Kotex -bunlar harbiden en iyileri-
Orkid ama ben ped kullanıyorum
Sızdırmasını vs, hiç görmedim ve bence çok rahat.
Orkid güzel :)
Orkid gibi geliyor
Orkid 🤗
Molped bariyerli
Molped
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?