Sizce toplumuzda reglin hastalık olmadığı, kadınlar için normal bir durum olduğu ne zaman anlaşılacak?

Regl konusunda toplumumuzun ne zaman bilinçli hale geleceğini merak ediyorum.
Sizce toplumuzda reglin hastalık olmadığı, kadınlar için normal bir durum olduğu ne zaman anlaşılacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Vihihuhiyyuuu
Sizce toplumuzda reglin hastalık olmadığı, kadınlar için normal bir durum olduğu ne zaman anlaşılacak?
Cevapla