Flörtüme regl olduğumu söyledim. Sizce yanlış mı yaptım?

Arkadaşlar reglden önce gergin oluyorum biraz sinirli bir anımdaydım flörtüme söyledim bu durumu aramızda tartışma çıkınca sizce kötü mü ettim?
Flörtüme regl olduğumu söyledim. Sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla