AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Acile git iğne yaptır ordan burdan duyduğun bitkileri içme o da ağrı yapıyor öyle şeyler yapma öyle günler için kozmetik mağazalarda marketlerde bile ağrı bandı var al tak canım
Dışarı gidemem ağrıdan ayağa kalkamıyorum 😭
Sakın kafana göre bitki çayı içemiyorum sadece poşet papatya çayı iç bol şekerli şu icebilirsin ağzına iyi gelir ben kaç senedir ağrı çekiyorum ağrı bandı alıp karnıma yapistryrm ve emin ol çok iyi bikaç saat sıcak tutuyor napysn et hastaneye git ailene de başka türlü hafiflemez
Evde kimse yokki 😞
Canım yanında biri olunca mutlaka git bende öyleyim dim çok kötü oluyor o ağrı sıcak bir düş al hafifler ağrı kesici parola ya da minnet te icebilirsin
Canım bide şey var bak belki bilirsin kiraz varya onun saplarını ben kiraz yemem ama ayırırım onu yıkar bir kavanozda saklarım bir avuç alıp cezvede kaynatıp içine bir kaşık tarçın at biraz şeker iç bak ben inanmazdım doktor bir onu bide papatya çayı dene başka içemeyin dedi dene bak oda çok iyi gelyr 😊😊
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim canım engel teşekkür ederim ☺☺
şu regle sorusuna bıle dolusuyor erkekler bızden cok bılıyorlar allahtan sıtenın adı kızlarsoruyor he
aynen bende buna şaşırdım bızden daha cok bilgililer nasıl oluyorssa :D
Sıcak şerbetli su iç o seni kesmese gir banyoya belinden aşağıya sıcak su dök karın ağrın bırakana kadar
Sonra kalın çoraplar giyi sana faydası olur
Teşekkür ederim
Ben duşa girince daha çok ağrıyor
Hayir olmaz canim kesiyo kani sulandiriyo cogaltiyo vs gibi sozlere hic kulak asma ben hic kestigini ya da artirdigini gormedim
ve bende pms var sen düşün
Benim de öyle canım ya.. Hatta ilk üç gün kafayı yiyorum ama ağrı kesici ve ayağı sıcak tutmak dışında bir şey gelmiyor elden 😞😞
Çözümü yok mu ya gerçekten dayanamıyorum
Gerçekten bu dediklerim dışında bir çözüm yok. Ama için rahat edecekse görün bir jinekoloğa. Geçmiş olsun :/
Teşekkür ederim
Doktorunda yapacagi bisey yok. dusundugun gibi muayene de etmezler. sadece guclu agri kesicilerden verirler
Bunun bir çözümü yok yani
Malesef cozum yok ama acile gidersen karin muayenesinden sonra damardan agri kesici verdikleri icin rahatlarsin. Her ay zor tabide dayanamadiginda yani
Evet dayanamıyorum şu an bile Teşekkürler
Şu an kıvranıyorum inan ki ağrıdan ölücem cok kötüyüm :(((
Vardır da, beni senin anlattığın ağrı ilgilendiriyor asff. Çok kötü ya gerçekten.
Kadın olmak hayli zor sdfgh
Geliyor o zorlu günler, bana şans dile sdhdh
Bol şanslar sdfgh
Tabii ki gercek. Neden abartılsin? Yaşasaydın bilirdin... regl ağrisı veren cihazlar var dene bir istersen o zmn anlarsın... ;)
Kişiden kişiye göre değişiyor sadece ilk 1-2 gün karnımızda sancı oluyor sonrs bir şey kalmıyo normal devam ediyo
Bi adet ağrısını erkeğe yüklemek lazım hayatta çekemez bi saat bile
Hmmmm yaptık
Arada sancı geliyor yani ağrı bazen çok fazla bazen az
Hala mı
Regl ısı bandı satılıyor eve shopdan almıştım ben diğer kozmetik yerlerinde de vardır herhalde iyi geliyor
Aspirin ilaç varraya ondan iç bir tane ya da kadın dogu ma git onun için ilaç veriyor aynı durumdayım bndede çok kötü 😢😢
Aspirin kani sulandirdigi icin kanamayi arttirir
Bilmiyorum o kadarlık ama ağrıyı götürdüğünü biliyorum
Evde mutlaka majezik bulundur 10 dakikada bicak gibi kesiyor agrilarini. Sicak tut. Usuttuysende agir gecer. Cok gecmis olsun
Sağol ya
Tarçın'ı kaynat; kaynadıktan sonra şekerini kendine göre ayarla ve sıcakken iç. Tarçın, çubuk/toz fark etmez. Kesinlikle işe yarıyor.
Eig için teşekkürler: )
Peepop adlı uygulamada okumuştum, hareket etmek dans etmek yumurtaları daha kolay parçaladığı için karın ağırısı kısa sürede geçermiş.
Buscopan dıye bı ılac var regl agrısı ıcın hem adetı de kesmıyo eczanelerde bulabılırsın ucuz
tesekkrlr
Rıca ederım hemen evden bırını gonder alsın gelsın cok etkılı
Ağrı gerçek.
Dışa yansıtmamaya çalıştığımız da gerçek.
Erkekler bu ağrıyı çekse ağlardı.
Sıcak su torbası ayaklara, bitki çayları ve arada yürümek iyi geliyor
Ayağın aktına sıcak su torbası, bir battaniye ve yatak
Ağrı kesici alıyorum eskiden sıcak su torbası koyardım karnıma ama zararlıymış sanırım :(
Evet ben de öyle duydum. Karnınıza değil de ayaklarınıza koyun diyorlar. :( Kanı sulandırıyormuş sanırım karna koyunca. 😢
Olabilir :( zor işler allahtan benim çok ağrım olmuyor
Şanslısın. :)
hiç öyle bir sıkıntım yok tanrım hep mi şanslı hep mi mükemmel olur bir insan💙💙
Cok mütevazisin hayatım 😄
😂😂esprik💙💙
Cadı ya bak sen ya kendini öve öve bitiremedi eşek sıpası 😂
engel mk uyarıyı okumuyor musunuz
@uncas71 çok sevimli de mi 😄
sensin o bal💙💙
ay güldüm 😂😂😂
sjsjhh
Nimes adında hap var. Eczaneden alıp kullanabilirsin. Çok iyi geliyor.
Regl sancısının etkisi herkeste farklıdır benim 4 gün sürüyor o 4 gün boyunca ölüyorum diyebilirim
Mahvoluyorum ya
benimde bu dönemlerim aşırı ağrılı gecer ağrıdan kustugumu biliyorum. Ama o ay ayağını sicak tutmaya bak. Bir de doktara görünmelisin.
kesinlikle sıcak su torbasın (veya sıcak olan ne varsa) kasığına koy. mütiş iyi geliyor
sicak su kaynat. cay bardagina dök ve seker ile karistir.
Regl sancısı çektiğim her dakika karnımı kesip atmayı planlıyorum.
Hah aynen al bendende o kadar
neden abartılsın gerçek tabi
bilmem öyle diyenler var
Erkekler Ne Diyor
çikolata ye. ağrıya iyi gelir mi bilmem ama mutlu eder
Saol
İlaç olarak :Buscopan plus. Sıcak su torbası, papatya çayı.
Sen git senin gibi taş yürekli bebek doğur seni biliyorum mesajıma cevap vermedin sana kirginim
erkekler kizlardan daha cok yorum atmis. belli ki biz daha tecrubeliyiz onlar ayda bir biz ayda 3 kere regl oluyoz sanki mk abazalari
olsun yine de yardımcı oldular
sende onlardansin belli
soruma cevap verdiler teşekkür ettim böyle olunca onlardan mi oluyorum?
anlayan anladi
İbrahim Saraçoğlu buna bir çözüm bulmuştu, kiraz sapından bir kürdü sanırsam araştırabilirsiniz kitabını karıştırıyım bulabilirsem editlerim.
arastiricam tesekkur ederim
arkadas yorumlari okurken kendimden gectim... DD artik rahat rahat cinsel yasam sorularina bakabilirim gelin ulen saldirinn DDDDD
1 bardak sıcak suyun içine 1 çay kaşığı tarçın 1 çay başığı bal ve yarım limon suyu sıkıp iç ağrını kesicektir kesmezse bile büyük ölçüde azaltır
Tesekkur yarin deneyeyim
rica ederim denedikten sonra ağrını ne derecede kestiğini bana yazarsan memnun olurum.
bunu daha önce 6-7 ayrı kıza denettim sadece birinde ağrıyı kesmemişti ondada büyük ölçüde azaldığını söylemişti
Tamam :) siz nereden ogrendiniz bu tarifi
bir kız arkadaşımdan, bunu yaptığını söylemişti bende başkalarınada denettim baktım olumlu sonuç veriyor :)
Bitter çikolata ye bol su iç ve ya sıcak su torbası koy karnına
Geçer yöntemler var da buradan anlatamam ki gizlisinde
Ağrı kesici dene olmazsa papatya çayı ve sıcak su torbası
Google'dan bakıp yazıyorlar @mk. Embriyo gibi yat karnını sarıp ilaca HAYIR!
Aynen ilaca hayir
Kız arkadaşım öyle yapıyor. Karnını atkı ile sar ya da havluda ütü gezdir karnına sar dizlerini buk yat kalkma hiç gecmezse soversin :D
Biliyorum zaten napilcagini soruda napmam gerektiginide yazmadim ama yardimlar icin tesekkur ederim :)
Rica ederim :) umarım geçer..
iddia ediyorum erkeklerden daha çok cevap gelcek. soruna cevap vereyim de alakasız cevap olmasın. majezik dene
Agri kesici varda ilac kullanmaya karsiyimdir :D yani bunun icin hap almiyorum :)
anladım geçmiş olsun
Sana bir de kemik iliği biyopsisi yapsınlar. bakalım kararın aynı kalacak mı
Biyopsi uygulaması sırasında mi acı duyuyorsun yoksa biyopsiden sonra mi? 😄
Uygulama sırasında da sonraki 2 gün de. İğnenin yeri sızlıyor. Hatta üzerinden 6 ay geçti. Hava bulutlu olunca sanki oraya diken batıyor gibi oluyor
Oww cidden kötüye benziyor. Geçmiş olsun.
Sağol :) 6 tane delik var leğen kemiğinde :) bu aralar güzel kaşınıyor
daha beteri böbrek taşı, doğum ağrısından bile kötü...
bitki çaylarını dene tatlım bide sıcak su uygulaması yap çok iyi geliyor :)
Sıcak tutmaya çalış ağrı kesici at ayakların altına sıcak su koy
Agrı kesici ileride hamilelikte zorluk cıkartıyor zararlıymıs içemıyorum o yuzden
Bayanlar hep kulaniyorlar ama bir tane fazla degil ew desen pet şişen içine sıcak su koy ayakların altına koy soğuk yerde oturma sıcak tut
Passiflora diye bitkisel bir ilaç var hiç bir yan etkısı yok kullanınn bana dua etceksınız
Bu kadar şiddetli yaşanan neden acaba! Aile böyle yaşayan başkaları var mı
Yok sadece ben
Doktora gitmeliyim belki bu dönemi daha rahat geçirmeni sağlayacak bir şey verir
Peki teşekkürler
Kasılman var mı
Var
Bu aralar bütün kızlar soruyor kızlarının regl günleri sanırım
Keşke erkeklerde regl olsaydı 😒 o zaman anlarlardı kızların halini
Malesef ki bu imkansız :)
Off ya erkekler ne kadarda şanslı 😭😭😭😭😭
Sana öyle geliyor , hiçte bile şanslı değiliz
Sen benim çektiğim acıyı çeksen doğduğun güne lanet edersin
O derece mi yani , söktürücü bişiler kullansan
Geçmiyoki içmediğim ilaç kalmadı hiçbirşey fayda etmiyo ağrıdan ayağa kalkamıyorum
Üzüldüm şimdi ya geçmiş olsun , sıcak su torbası filan koysan orana iyi gelmez mi
Onu zaten yaptım faydası olmadı 😞
Karnına masaj yap ya da yaptır o bölgene ya da ablan kardeşin annen den rica edip
Arkadaş şu işe bir çözüm bulun.
Hadi ağrınızı anladım eyvallah. O sinir o tatsız tuzsuz haller ne onu çözemiyorum bende.
hormonlarimiz yerler bir oldugu icin sinir sistemimizde cokuyor haliyle dengesiz davraniyoruz
Ve bu size olağanüstü normal geliyor.
napalim yani ne yapalim
Ahshags şimdiden başladi huysuzluğu. Tamam bir şey demedim
Bir erkekle ilişki yaşamaya başlayınca olumlu etkileyebilir
İyiki de bir reglin var ya görende kıyamet sanacak
muz ye sonrasında sıcak su torbasını al karnına koy ve dınlen uyu ıyı gelır
ağrı kesici keser ama tavsiye etmiyoruz biraz sabır hormonlarını alt üst etmiyelim
Regl doneminiz en itici doneminizdir insanin yanina yaklasasi gelmiyor
Saol ya :D
Ama oyle yonede gecmis olsun cok sikintili bir süreç olduğu yuzunuzden belli oluyor
Dis ağrısı gibomi?
:DD o fotografta regl degildim :D:D yani dis agrisi gibi denir ama dis agrisindan biraz daha hafif
Erkek olduguma hep sukrederim :)
Yuzunuzden derken regl donemindeki kadinin yuz ifadesini kast ettim fotoda gayet rahat gorunuyosun :)
Ne vardida erkek dogmadim :D
Fotografina sen soyledikten sonra baktim bu güzelliğe sahip olmak ap ayri bir şükür etmeyi gerektirir
Hahah pardon yanlis anlasilma icin :D
Rica ederim biraz yavsiyor gibi hissediyorum kendimi ama neyse:)
Yok ben hissetmedim :D
Hadi yaa benim kuruntum o zaman :)
Sustun agrin gectide uyudunmu
Sıkıcmıydım
Senin yorumlarini gormedim yalniz :)
Bana cevap vermedikce agrin artsin :)
Atliyorum balkondaaaaaan
Tovbe de :D
Haaaayiiiir ooo yooo :D
Ya muhabbet edecek birini buldum derken cevap alamamak reglden daha can atici emin ol
Regl acisini tahmin bile edemezsin emin ol :)
Ne aciymis arkadas bugunmu basladi
Evet :D
4-5 gun sikinti var yani :)
3 hafta :D
Yuuuh o ne oyle sen evlenme sakin 3 hafta ne be
Aylarca olmadim oluncada o kadar olmasi normal :D belki 2 hafta
Cok duzensiz degilmi
Polikistik over sendromu cunku
O ne yaaa :) gecer di mi:)
Sabah ise giderken yazdin 10 cayinda yazdin ogle paydosunda yazmadin
Okullar acilmadi daha :DD
Ama hep is paydoslarinda yaZmissin
Denk gelmis
Aci var mı aci , hala
Varda dizi izledigim icin farketmiyorum :D
Sarkisi var acisada oldurmeez
Erkenmi uyudun dizmi bitmefi :)
Diziyi anca bitirdim
Ne uzunmus :)
3 5 bolum izledim de
Bitirseydin
Banabursan sorabilirsin bu arada :)
:DD. Birinci sezinu bitirirdimde nasip olmadi :D uyuyacagim
Ne soracagim
Ne sormak istersen :)
Aklimda bir sey yok
:) ben sorucam ama soramiyom
Öncelikle sıcak su torbasını dolduruyorsun yatağa yat onu yanına al🙂
Papatya çayı var mı evde 🙂
mhthayat.haberturk.com/.../1031788-regl-sancilarini-hafifletmenin-13-yolu
Şurada yazanları da bir oku lütfen 🙂
Teşekkürler. :D
Rica ederim 🙂
Papatya çayı çok iyi gelir bak onu iç
12 gibi ağrın geçmese gene ılık bir duş al
Icerim saol :)
İyi gelir 🙂
Geçmiş olsun
Elma da iyi gelir deniyor onu da yiyebilirsin 🙂
Teşekkürler ❤
Rica ederim 🙂.
Adet sancısına et, balık, fıstık, fındık tüketin, Magnezyum içeren gıdalar balık, muz, az yağlı yoğurt, fasulye, çerezler, güçlendirici egzersiz, karın bölgesine konulan sıcak Su torbası iyi gelebilir.
Sen atlatırsın merak etme geçicek dayan 🙂
https://i.hizliresim.com/PONvA9.png
Bak ne güzel bir isme sahipsin 🙂
Haha ne kadar tatlı bir gizli. :D
Estağfirullah 🙂
Neden gizli ama? 😕 :D
Sen orda acı çekerken gülmek doğru değil
Bilmem ki şimdi erkekler saldırır diye gizliden yazdım
Yoksa senlik bişey değil 🙂
Niye saldirsin erkekler :D
Genelde öyle oluyor sonuçta özel bir mesele senin özelin yani
Ben de istemeden rahatsız ettiysem kusura bakma özür dilerim
Çok özel oldugunu dusunsem gizliden sorardim. :D
Bilemem ki orası senin bileceğin iş 🙂
Sonuçta özel ya özel bölgen çünkü 🙂
Hahah peki. :D
Linkim olsa nolucak ki 😀
Nickin mi?
Yani gizli olarak yazmasam naparsın diyorum 😀
Bir şey yapmam ne yapayım, sadece açık olmuş olacaksin. :D
Peki Ece hanım 😀
Nasıl oldun 🙂
Nasılsın
Güncelleyip durma deli 🙂
inanın biz erkekler olarak çok sıkıldık beya bu sizin regl döneminizden kendi içinizde yaşayın be
bizden cok sikilmis olamazsiniz. tasasi neden sizde
nasıl bıze olmasın 10 gün trip cekıyorum kavgalar sinirler :D
ay evet cok zevkli o yonden. rahat rahat trip atabiliyorum bahanem oluyor :D
bu dönemin içindeyken şu kelimeyı kullandım ee yeter ya adetın mı tuttu naptı bıktım dedım :D 1 buçuk ay affettiremedım kendımı dıger regl dönemıne kadar sonra oda geldı ben iptal
hahahaha haketmissin ama sende :D
ö yüzden duymak bile istemıyorum o durumu :D sende çocuga acı biraz
ben normaldede beynini cok sisiriyorum ama reglken bahanem oluyor en azindan kizamiyor :D
allah yardım etsin bizim elemana :D
Abuk subuk bitki yalanlarıyla uğraşma bir antienfalamatuar al
Regl ağrısına birebir çözüm Dolphin tablet kızlar bilginiz olsun Ecz. tkn. Murat
Regl agrisini erkekler nerden bilsin sapik sorularını kızlara ozel sor lutfen ayip ya
seni ilgilendrmez kıme soracagımı sana soracak değilim site buna izin veriyosa seni ilgilendrmıyo bn bayan ve erkklere acık yaptm kı bu knu hakkında erkklernde bılgısı olabiliyo kımseye zorla yorum yaptrlmıyo gereksız yorumunu kedine saklasaydn
Tamam bu kadar kizma ozur dilerim bayan ben sadece erkekler ne anlar yani onun icin dedim tekrardan ozur dilerim
erkeklerden yardımcı olanlar var yorumları okuyun
Tamam ozur dilerim dedim erkeklerin bilgisine mi inanirsjn kizlarin mi
boyle bı ayrım yapmam mantıgıma yatan her kişinn bılgısıne ınanırım
Haklisin ayilik bende ozur dilerimm
ok sorun yok