Güncellemeler
+1 yıl
@Efprincess kızın erken olsun inşallah
Güncellemeler
+1 yıl
@Elfprincess
Ben 9 yaşında oldum ve yaşadım yani ne eksisi ne de artısı oldu. Gayet normal bir durum.
Belirtilerini fark ettiğim an doktora götürürüm ergenliği erteliyorlar
9 yaşa da normal diyorlar ama bence 10lu yaşlarda başlaması daha iyi olur. Biraz bünyeye göre değişen birşey olsa da bir jinekoloğa gitmekte fayda var.
Ped alarak?
Normal bir şey konuşarak doğal olduğunu anlatarak ya da annesi teyzesi konuşur öyle kendini daha rahat hisseder belki..
Yapacak birsey yok. O sekilde idare edeceksin. Azar azar anlatacaksin kizina. Bilmesi gerekiyor
Bu normal veya iyi bir şey değil çok küçük
Doktorla konuşurum.
Kader
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?