"Karıma Orkid dedi!" diyerek kasiyeri dövdü. Orkid demek ayıp bir şey mi?

Bir markette kasiyer olan genç, kendisine sorulması üzerine indirimli ürünleri sıralarken "Orkid" dediği için dayak yedi!Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Orkid demek neden ayıp, neden adet dönemi ile ilgili konuşmak hala anormal?
"Karıma Orkid dedi!" diyerek kasiyeri dövdü. Orkid demek ayıp bir şey mi?
Cevapla