Merhabalar, Regl döneminin kendisinden şikayet ediyorum ilk maalesef ki... Çok ağrılı geçiyor ve berbat ötesi.. kist sorunundan dolayı daha bir beter geçiyor bu günlerim. O yüzden hiç yaşanmasa bu günler diyorum. Bazende hiç şu regl çilesini çekmesem diyorum daha iyi olurdu sanki. Hijyeni severek yaparım ve bundan şikayetçi değilim asla. Buna hep dikkat ederim ve tüm kadınlar dikkat etmelidir. Sadece agresiflik ani duygu değişimleri falan ve tamamen farklı biri olmak bazen bu beni yoruyor ve usandırıyor. Bundan şikayetçiyim.
Doğum sancısıyla eş değer olduğunu, doğum sancısı çektiğimde anladım sancılarımı nasıl tarif edeceğimi... sancılarımla birlikte mide bulantısı ve baş ağrısınıda eklemek isterim❤❤❤