Regl olmak ayıp mı, söylerken neden utanıyoruz?

Bence ayıp bir şey değil yani ben utanmıyorum söylerken normal bir şey sizce?

SAYGILI CEVAPLAR LÜTFEN!!!
Güncellemeler
+1 yıl
Yani regl olduğunu söylemek ayıp mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru secilmiş😄.
Regl olmak ayıp mı, söylerken neden utanıyoruz?
Cevapla