Vazgeçilmezinin olan ped markası hangisi?
Orkid
Molped
Kotex
Sleepy
Diğer, görüşlerde yazacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
YouAreMyCure08 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Orkid kesinlikle.

Orkid her konuda destekçim. Sağladığı koruma , pürüzsüz yüzeyi ile varlığı yokluğu bir.
Orkidi seçme sebebim;
Orkid bu mükemmel özelliklere ek olarak ;
Orkidi sevmemem için bir sebep yok.
Orkid çünkü rahat hareket etmemizi sağlıyor emici kullanışlı geçirmiyor sızdırmıyor koku yapmıyor ince değil pamuklu dokusu var alerji enfoksiyon ihtihap mikrop mantar bakteri yapmıyor hassasiyete karşı koruyor
Kotex ama artık almayacağım. Hayvan deneyleri yapıyormuş.
Gerçekten mi bilmiyordum ben de kullanmam artık sağol ya
Eskiden kotexdi ama hayvan deneyleri yapmadığı için artık molped👍
Yıllardır Orkid kullanıcısıyım , Sleepy natural şu aralar deniyorum.
Çok fazla marka denemedim. Molped kullanıyorum ve memnunum.
Molped. Kotex kalın geliyor, rahatsız ediyor. Orkid tahriş ediyor.
Kotex kullanıyorum. Diğerleri hep tahriş etti şeyimi
Orkid ve molped arasında kaldım ikisinide kullanıyor ve tercih ediyrum 🙂🌸
Slepy ve kotex kullananın kendine saygısı yoktur net.
kotex kullanıyorum çok da rahat ediyorum
Sleepy eskisi kadar yumuşak değil ondan Kotex
Molped. Cilt dostu. Yeşil paket.
Kotex ve sleepy kadar rahat hicbisey yok
Bim malı adını unuttum
Molped
Kotex kullanıyorum şahsen
Molped
Orkid
orkid platinum
Kotex
Kotex
Orkid
Pabbıklı tişört bir adette makas
Orkid
Bim markası
Kotex
A şıkkı Orkid
Kotex kullanıyorum.
Ped kullanmiyorum
Sleepynin pedi olduğunu şimdi öğrendim dfvbjnbjkj
Molped
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?