Kadınların ortada hiçbir şey yokken "Regl oldum." demesi doğru mu sizce?

kızlar regl olduğunu açık yani ortada bir neden yokken işte nasılsın sorusuna karnım ağrıyor regl oldum ama iyiyim demesini istememem normal mi yani tabiki utanılacak birşey yok sağlık okuyan biriyim herşeyi biliyorum tabiki sağlıklı bir şey ama yine de yani bir şey olursa da söylemesini isterim gizli kalması isterim yani bir neden yokken söylemenizi istemem normal mi sizce bnim gibi olan var mı. Regl olduğunuzu öğrenmek zorunda imiyiz.
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların ortada hiçbir şey yokken "Regl oldum." demesi doğru mu sizce?
Cevapla