AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ne alaka ya. Eşine ped alabilir bir adam. Bunun nesi ayıp tövbe tövbe
Bence gayet bir durum ama bizim toplumumuzda hoş karşılanmaz
Hayır aksine düşünceli bir erkek olduğunu gösterir. Ve gayet normal
Bir erkeğim çocuk bezi tuvalet kağıdı vs alması ne kdr abesse o kdr abestir.
Ayıp karşılanır ama olması gereken bu. Bana kalsa sadece eczanelerde satılmalı bu tür şeyler.
Hayır bence gayet normal annesine, kız arkadaşına ya da kardeşine alıyor olabilir ayıp değil..
Alabilir tabi, ailesinde kadın var sonuçta herkesin
Bu ülkede ayıp karşılanmayan kalmadı, gayet normal bir şey yani. Erkekleri boş verin kadınlar bile çekinerek gizleye saklaya alıyor ped alırken. Cidden bu ülkenin hali ne olacak acaba?
Neden ayıp karşılanıyor bilmiyorum ama ben eşime ilk birliktelik yaşadığımızda aldırmıştım hiç birşey de olmadı.
Biri erkeğin ped alması normal mi diye sorar. Diğeri kadınlar ped almamalı der. Size kalırsa ped hiç satılmasın ama erkeğin ped alması gayet normal bir durum ve çok güzel bir davranış
Ben babama aldırıyorum, daha bir kere söylendiğini duymadım. Eğer hangi markayı istediğimi söylemeyi unutursam çalışan kızlara hangisi en iyi diye soruyormuş. canım babam:)
Yaşadığımız yerde ne zaman kadın erkek eşitliği oldu ki... Onlara göre her zaman ayıp kalıcak ama bence gayet doğal bi şey alt tarafı bir paket alıyorsun bunun neyi garip?
Hep aynı sorular 3. defa kopyala yapıştır yaptım niye tuhaf olsun ayıp bir şey mi allah bizi öyle yaratmıs biz de gidip yabancıdan isteyecek halimiz yok eşimizden, babamızdan, sevgilimizden
Bizim toplum kadar sorunlusu var mı onlara göre her halt ayıp😒
Ayıp olan bir şey görmüyorum erkekler eşlerine veya sevgililerine veya kızlarına ped alabilir. Fakat bazı insanlar böyle düşünmüyor maalesef ki..
Bunu abeslendıren bızım toplum neden almasın bunda anormal ne var onu anlamıyorum
Neden olsun ki. Eşine ya da kız arkadaşına alabilir.
Hayı, aksine utanılacak veya saklayacak bir durum olmadığını desteklediği anlamına gelir benim için.'
Değil bence nolacak herkez biliyor benm şahsen eşim alır birşey olmaz her yerden alır market bakkal fark etmiyor alır kocacığım
Neden olsun ama ben babamdan isterken utanıyorum genellikle eşlerine alıyorlar regl olduklarını bildikleri dönemlerde
Gayet normal amaa bizim yobaz toplumumuz her şeyi abartıyor normal birşeyi normal değilmiş gibi gösteriyor
Değil benim eşim bana alıyor ve elinde sallaya sallaya geliyor bu davranışını çok taktir ediyorum
Hayir gayet normal kizlarin condom almasi ne kadar dogalsa
oldukça normal bir durum. kimse bakıp da aa kendine mi almış demez haliyle
Regl olmak ayıp olmadığı gibi pedi de bir erkek alabilir.
Bence abes bir durum olarak görülmemesi gerekir. Sonucta her şey gibi o da ihtiyaç
Aksine çok düşünceli biri olduğunu gösterir.
Aşalım artık bu durumu
Yurt dışında da normla değil ki.
Bizim toplumda ne ayıp değil ki zaten?
Erkekler Ne Diyor
Evlendiğimde eşim isterse alırım normal bir şey her yerde boy boy reklamı oluyor zaten bilmeyen kalmadı. Ben prezervatif alırken tuhaf olurum jdjsjsjsj
normal bir şeydir bu zamanda ama karşısındaki çağ dışı kaldıysa ona karışamam
Erkeğin ped kullanmadığını düşünürsek elbette ki abes bir durum değildir. :)
O erkeğin hayatında bir kadın varsa neden abes olsun?
Ha kendine alıyorsa o zaman sorun büyük. :)
Neden olsun ki bir kadının prezervatif alması normalken
Yok bacım.. O da nereden çıktı.. Ben toptan alıyorum..
Yav😂😂
Eşim olduğunda alırım isterse niye abes olsun kadın kondom alırken abes mi oluyur doğanın kanun
kendine almadıktan sonra abes bir durum yok daha önce defalarca aldım yine utanmadan sıkılmadan alırım
Yani diş macunu, domates veya prezervatif alması kadar sıradan bir durum ve gayet normaldir...
Eğer bunu ayıplanacak birşey olarak gören varsa , asıl ayıplanması gereken o kişidir :)
O konu kapanali yillar oldu... biraz daha geniş açılardan bakalim...
normalde alması lazım lakin toplumun bi kısmı hoş karşılamıyor bunu
Neden abes olsun ki?
Karısına, sevgilisine, hatta annesine veya kardeşine alabilir insan. Ne var bunda?
Bunu abes karşılayan insan olsa olsa gelişmemiş, sosyalleşmemiş beyinlerdir.
alabilir neden almasın eşine değer veriyorsa çekinmez gayet normal bir durum
bence gayet normal bir durum..
yarabandı almak ne kadar normalse..
Neden ayıp olsun sonuçta buda bir ihtiyaç tuvalet kagıdı alınıyorda bu niye alınmasın.
Toplumumuz diye genellemek doğru olmaz. Muhafazakar veya değil diye de genellemek doğru olmaz. Muhafazak insalardan da rahatça alan insanlar var. Bence abartılıyor bu mesele.
Bence normal birşey neden olmasın sonuçta ihtiyaç nasıl bayanlar prezervatif alıyor da ihtiyaç için erkeğinde ped alması normal.. çekinilecek bir durum yok
eşinse alabilir niye almasın şu ayıp işlerinden biraz kurtulsak mı nede olsa o senin herşeyini sen onun herşeyini bilmen lazım o yüzden bana ayıp gelmiyor.
Alır tabiki ayıplamak çok saçma ama kırsal yerlerde köylerde belki
Hayatta almam ayıptır ya😒
Ahahaha. Niye ayip oldun cmn
Markete gidip ped alacağım ha la üste para verseler yine almam
Neden ama
Kadın işi bana ne🙄
🤷♀️🤷♀️
🤷♂️ 🤷♂️
Ayıp sizin aklınız.
Almıyorum ya zorla mı alla alla
Neden ayıp olsun ki sonuçta bir erkeğin hayatında annesi , kiz kardeşi , evladı , eşi alabilir. Ben kaç sefer anneme aldım yine istese gider alırım.
Yo neden aykırı olsun bi kişisel bir ihtiyaç yani eşim ya da sevgilim istedin çekinmeden alırım yani aldım da hatta sevgilime
Hayır değil hangi çağda yaşıyoruz allah aşkına kız arkadaşım regl ağrısı çekiyorken regl oluyorken tabiki de ben alacağım yanımdaysa
Prezervatif alması kadar doğal bir durum bence.
Açıkçası elalem ne der mantığı yok bende kimse skmde olmaz.
Bence değil ben üşüdügum için kilotlucorap giyiyorum pantolon altına mesela kendi kilotlucorabimi kendim alırım mesela 😊
Здравствуйте,
Her şeyde ayıp ayıp ayıp. Niye ayıp olsun yahu, bende alıyorum. Müsait olmayabiliyor, gidemeyecek vaziyette olabilir vsvs
Resimdeki yerdeyse olur da bağcılardaysa aşmasın.
😄😄
Bağcılardaysa sakın almasın 😃
Yani alan erkekte akıl yoktur bence:)
Ne alaka
Niye biz akılsız olduğumuz için mi adet oluyoruz?
Ne alaka yani regl olmak ne kadar doğalsa bir erkeğin eşine sevgilisine kardeşine annesine ped alması da bir o kadar da doğaldır. Benim sevgilim de senin gibi geri kafalıydı çünkü öyle yetiştirilmişti ama bir kaç defa aldırdım ve artık alabiliyor. Üzücü olan bu durumdan kadınlar şikayetçi ama böyle geri kafalı erkekleri de hemcinslerimizin yetiştirmesi. Neyseki yeni nesil genç kızlar olarak bilinçli erkek çocukları yetiştirecez. Tek umudum bu.
Aynı soruyu kadın prezervatif alsa diye sor cevapları beraber okuyalım
Alabilir ben de aldım erkek arkadaşıma ne var bunda?
Kadinlar aliyor zaten prezervatif🤦♀️
Yani normalde erkek bile alırken utanıyor ama
Niye utaniyo. Kullanirken utaniyomu
Pardon ya adam belki bi yerde denk gelir kız düşürürüm diye cüzdanında prezervatif taşıyan kaç tane erkek gördüm be bunu yaparken utanmıyor da alırken mi utanıyor
Toplum olarak kafalarınızın değişmesi lazım ama sizler türünüzün son örneklerisiniz çok şükür
Bu ülkede kadının hiç bir şeyinden utanmamayı öğreneceksiniz.
kime ne abi alır almaz. bilemessin ki belki ablası evde engelli ona alıyor? ne bilirsin ki?
Ped trde abartılmış bir şey. Altı üstü sağlık malzemesinin.