Sevgilim "regl olduğunda bana söylemeni istiyorum" dedi, normal mi bu?

Dün biraz alıngandım, seni seviyorum diyorum gülücük atıyor neden sende söylemiyorsun falan dedim. Birde ilgilensin diye nazlandım biraz :d Bebeğim regl döneminde misin şu an dedi bende evet noldu dedim o da anlamış herhalde hiiç sen bana söyle regl olmadan önce bende biliyim o dönemlerini dedi bende biraz şaşırdım ama tamam söylerim dedim.
Sevgilim "regl olduğunda bana söylemeni istiyorum" dedi, normal mi bu?
Cevapla