Sevgilin/nişanlın regl döneminde olduğunu bilmeli mi, bunu söylemek doğal mı?

Peki erkekler o an kadının regl döneminde olduklarını öğrendiklerinde anlık olarak kadından soğur mu?
Sevgilin/nişanlın regl döneminde olduğunu bilmeli mi, bunu söylemek doğal mı?
Cevapla