AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Benim çok rahat geçiyor, ne tatlı canım çekiyor ne de çok sinirleniyorum valla
Yok valla sıcaktan geberiyoz yapışıyor tahriş oluyor
Kendini dizginliyemiyorsun sanırım. Aklına mukayyet olmalısın tatlım.
Zor inşalalh olur
@Çılgınbebe bana neden yazıyorsun , kendi bölgene yazsana?
Yanlışlık oldu kizma hemen
@Çılgınbebe ya yürügit asılma bari.
Sabah kalkınca aç karnına bir kaşık bal bir kaşık tarçın bir kaşık limonu ılık suya karıştırıp iç. Bu sayede insülin dengeye giriceği için çikolata istemiceksin (regl dönemi boyunca)
baş tacım falandır gözümde herşeyi hakediyordur o 😀
Bence mükemmel , en azından gripleri kaldırması yeterli
Kesinlikle ideal sevgili bir zahmet alsın çikolata gelsin
Hangi cikolatayi cok seviyosun
Caramio
En son ne zaman caramio yedin
Arveles iyi gelir. Çok şiddetli bir ağrı kesicidir tavsiye ederim.
Sıcak su weya torbası. Bitter çikolata. Doğa içinde yürüyüşler we sewdiğin insana sarılmak 😎
sicak bir dusch sicak su torbasi ya da kremler var sicak tutan.. agri kesici papatya cayi
bide dogum kontrol hapi iyi geliyor agrilari hafifletiyor.. illa iliskiye girmek icin kullanmaya gerek yok adet sancisi cekenlere doktorlar öneriyor
hYir kendimi oldurcektimsicaktan nefret ediyorum buzdolabina giriyorum bazen
benim alerjim oldugu icin pedde 7 gunn cokk daha acili agrili oluyo
hem adet hem peddd tahris yapiyo
Sonrasında oluyor evet. Moralim kotu olunca aklima gelmiyor
keni kendine tatmin ola bilirsin hayal gücünle
bizdede oluyor bu yasta bile halen oluyor banada
Yaşında ne varki🙄
evet bende regl öncesinde oluyor genelde. sanırım normal bir durum.
Donemsel sorunlar oluyor da adet ne alaka bı bunu olmadıkları kalmısdı
Ay sadece belirtiymiş bende sandım kanamaları oluyo
insan olan yaşar bu gelgitleri zaten yapımız müsait.
Ben yapmıştım sağlık açısından bir problem olmadı ama kan akarken pek hoş olmuyo insan kendini rahatsız hissediyor
Sabredemedin mi 🙈🙂
Erkek arkadaşıma regl olmuşsun diyordum da gerçek olduğu aklıma gelmezdi djdjdjd
Hiç hijyenik değil. İki taraf için de son derece sağlıksız. Yapılmamalı.
Ayağınızın altına sıcak su torbası koyabilirsiniz direk karina uygulmak yerine ağrı kesici için olucaginizi anlarsaniz cok hareket etmeyin🍫 çikolata v. b yiyebilirsiniz🍩🍪
ne olursa olsun berbat bir dönem.. sık sık duş önerilebilir.
Erkek arkadasimdan biliyorum oyle bir piskoloji var
Duygular zaten insanlığın bir özelliği her ay cinsel organından kanama yaşamadıkca adet görüyor sayılmaz
Bence de erkeklerin de bizden gizlediği halleri var adet gibi
Mastürbasyon bir sürede olsa azaltıyor ağrısını onun dışında en bilinenlerden sıcaklık
ilginçmiş.
O zaman biz kadinlar duygusal regl de yaşayarak sıçılmış varliklariz😂
Regl dönemi halsizlik, üzüntü, depresiflik nasıl engellenir?
Her ay 5-7 gün kan gelir. Kadınlara özgü olması gereken bir durum.
Erkekler Ne Diyor
Abi KS de 20 kızdan 10 u regl sorulari soruyor abi bizene sizin reglinizdan artık sormayın çok abartıyorsunuz başka sorular sorun artık
Her ay her ay ne kadarda zoor Allah yardımcınız olsun bayanlar 🙏 üzüldüm valla içim bir burkuldu 😒😁
duyguları olan her canlı böyle gel gitler yaşar. duygular kadınlara özgü bir şey değil ki.
bunu adete bağlama konusunu bilemedim.
Herkesin dusuncesi farkli ama biz sevgilimle yapiyorduk. istek daha fazla oluyor hatra daha eglenceli geciyordu. sagliksiz deselerde bir sorun yasamamistik hic.
Kendisinin hatırlatması daha doğru yani Bence kadınlara sen bu dönemdesin sana böyle davranıyorum izlenimi vermek o kişiyi rahatsız eder diye düşünüyorum
Bu dönemde uzak durmak faydalı yemeği sen yap sen yedir yine bişeye suçlu bulurlar ve bizde insanız hani en iyisi biraz kendine bırakmak
.
Bazen hemen öncesinde bazen ise, regl döneminde,
Çok aşırı istek olabilir.
Ancak ilişki asla sağlıklı değildir,
Sadece sabredin.
.
Bunu bilmeyen mi var regl sonrası göğüs uçlarında sertleşir ve isteğin artık her kızda öylr istersen yaz bana
Kanama olmuyor ama bir değişik ruh haline büründüğüm zamanlar oluyor depresife bağlıyor bir acayip üç dört kere yaşadım son zamanlarda 😂😂
Ulan regl dönemi diyor. Kızlarda olan regl ama 7 kız cevap vermiş. Erkeklerde olmayan şey fakat 71 erkek cevap yazmış. :D
Evet seninle birlikte 72 oldu.
böyle bir duruma kızlardan çok erkeklerin yorum yapması ne kadar ilginç :) sanki biz regl oluyoruz da yardım edecez :)
Hiç regli olmadım :DDD ama yulaf ezmesi veya msıır yiyerek kendine tokluk hissi verebilirsin ozellikle yulaf ezmesi hemde cok yarrlıdır :)
Yumurtalıkların yenıleme surecı ve yumurtalıklardakı kanın dısarı atılması ve yenıleme donemınde ılıskı gunahtır koku ve saglık acısından keyıf vermez dolayısıyla sevısme olabılır erkegın bu konuda kendıne hakım olması gerekır
spor yaparsan zamanla yeme seviyen doğal olarak artar o yuzden yedikce daha çok spor yedikce daha cok spor yaparak vucudunu hem daha sağlıklı hemde daha güçlü tutarsın ben fitness yapanlara sporcu demediğim için benm sporculuk mantığım bu yönde
Regl döneminde seks yapmak sağlık açısından zararlıdır. Bu dönemde sevişme olur ama birleşme olmaz.
Kadın erkeği boşaltabilir sadece. Regl döneminde bile normal dönem gibi seks yapanın kendisine saygısı yoktur.
Yapılmaması daha iyi olur. Her yönden kötü etkiler insanı.
kalmamıştır o kadar yoğun geçiyorki bide onamı kafa yorucam
O dönemde nasıl davranırsan davran, ters tepecektir, uzak duran erkek idealdir
Evet çünkü regl olmuyorum 🙂
Şaka bir yana bu sorunun erkek görüşlerine açık olması saçma geldi bana.
Evlilik sonrasi karisinin duygusal şiddetine uğrayan erkeklerde görülebilir, mantıksız diyemem.
Hormonel ve psikolojik bir durum
İştah kesen besinler yemelisin
İlgi önemli, çünkü o dönemlerde gercekten çok tuhaflasıyorlar sevgi ve ilgi muhteşem bir çözüm oluyor 😉
Midene zulmetme istediğini ver fakat haşlanmış tavuk ye hemde dilediğin kadar derisi hariç asla kilo yapmaz veya ekmeksiz pilav ve kuru nohut vb şeyler ye ok?
Yapılabilir ama o güne saygısı olmayan kadına hiç saygısı olmaz.
Bir çok kez yaptım, engel değil. Özellikle duşta daha kolay ve rahat. Tek eksik oral seks olur.
Mens dönemi bir yenilenme sürecidir. O dönemde dişinin rahat bırakılması en doğrusu olur.
Senin ve sevgilinin midesi o kokuya ve kanlı görüntüye dayana bilirse yapılır tabi neden olmasın
Anal ilişkiye evet diyen bir toplumdan ne beklenir bunada evet derler :D :D
bunu bir kere denedım pişman olmustum kan revan ıcınde kaldı her yer bır daha yapmam zevkıde yok zaten kan lekelerını cıkarmaya calısmaktan