Havalar sıcakken regl sancılarını daha mı çok hissediyoruz?

Selam kızlar!
Sizce havalar ısındıkça regl dönemindeki karın ağrısını, sancıları, baş ağrısını veya krampları daha mı çok hissediyoruz? Çünkü son regl dönemimde hiç olmadığı kadar bel ve karın ağrısı çektim, tam da en sıcak günlere denk geldi ve henüz bitti. Siz de böyle durumlarla karşılaşıyor musunuz?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Havalar sıcakken regl sancılarını daha mı çok hissediyoruz?
Cevapla