2 kutu tarlusal kullandım ise yaramadı ne yapmalıyım sizce?

Iki kutu tarımsal bitirdim hala regl olmadım 3 kere test yaptım negatif cıktı 2 aydır regl olmuyorum sizce ne yapmalıyım
2 kutu tarlusal kullandım ise yaramadı ne yapmalıyım sizce?
Cevapla