
Karantina günleri başladığından bu yana kaç kez ped alışverişi yaptınız? Siz de benim gibi karantina başladığı günden fazla ped alıp depoladınız mı yoksa dışarı çıktığınız anda mı aldınız?
1-2 kez
3 ve daha fazla
Hiç ped alışverişi yapmadım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bir kez almıştım sadece. Genelde toplu aldığım için evde sürekli bulunur.
evimizin hemen altında bize ait dükkanımız var dışarı çıkmıyorum bile salondan dükkana geçiyom.. sjjsjsjsj
Genelde toplu alırım.
Genelde toplu alıyorum.
Hep almak sıkıntılı..
Hiç Yapmadım Toptan Alınca Sıkıntı Çıkmıyor :D
Ben bir tane paket aldim sadece yetiyoe
ayda bikez olduğuna göre 3 kez falan yapmışımdır
Stoğum vardı, almadım.
Karantşayahiç girmedim.
3 ten fazla
Hiç 😂
3 kez hghjjf
3 ve daha fazla yaptım. eminim.
Hiç yapmadım.
Saymadım
Erkekler Ne Diyor
Şunun merak ettiği mevzuya bak. Hayatın boyunca kaç kez taharet aldığını bir yere not ettin mi?
Saolsun sevgilimin uzun sürdüğünden dolayı yetmiyor o yüzden dolayı baya bir almak zorunda kaldım
Hiç yapmadım ama çok cipsi alışverişi yaptım
Hiç yapmadım.
Hiç almadım
Ben kullanmıyorum
Hıc kankss
sıfır