AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
O kadar yemesem de benim de böyle tatlı krizim oluyor 😄 hepsini yedim mi? 😄 afiyet olsun canımı çektirdin 😊😊😊
yok hepsini yemedim ya :D teşekkur ederım
tabıkı de verıoz dıbıne kadar :D evde bısı bulamazsam sekerlı kahwe ypıorum telwe yıyorum o derece. d
vayyy o kadar ha :):) haklısın ama
aynı günde hem çikolata hem iki tane dondurma hem iki tane halley hem meyve yediğimi bilirim ben :D
Majezik ve sicK su torbasi.. 😞 gerisi senin abarti triplerin
ben de reglden onceyim uf canimi cektirdin gitcem simdi alcam :D
Hayatim boyunca yediklerimi toplasam okdr etmez. Ritter gzl gerci ama yinede sevmiyorum hiç
Hayır😂 bunun çeyreğimin çeyreği oluyor bende sen çoşmussun😂
Gelip açık açık yazmış bir de regl oluyorum diye sitenin seviyesinin neden düştüğü belli
fiziğin standartların üstünde bir yerlerde, maaşalah :)
Teşekkürler :) @serttçikolata
Nutella
Salatalik tursusu(acken bile yiyorum)
Tatli cesidi
Ben bayan degilmiyim diye dusunuyorum şu an :D :D
Ama o dönemde çikolata yemek iyi diğil diyo jinekoloqlar🤔
Evet bitek cikolatada degil elime geçen tatli sayilan hersey aşık olduğum adam gibi bakıyorum :D
Maşallah eline ne gecse yiyon :)
@Siyami58 hiii aynen :D
Çikolata olmazsa tatlı bir şeyler canım mutlaka istiyor ama onun yerini tutmuyor.
Yaş pasta çikolata ne varsa gidiyor, o anda diyet falan hiç oluyor
Bende kriz falan yok da istek olabiliyor😄
Hmmm. d
aynen normalde de 1 günde bu kadar çikolata abur cubur tüketirim :'(
Ben ilk defa
ben yemiyorum hatta nefret ediyorum bu tip kız şeylerinden
çıkolata yemek kız seylerinden mı hahah güldürdün benı
reglden bahsediyorum
manyak gibi çerez yiyorum. normal zamanda aklıma gelmez.
cerez cok masum kaldi bazilarinin yaninda
Yanında olaydımda lahana turşusuna nutella sürüp dolayıp ellerimle yedireydim sana.
slhksdjahkjsadasd
rosa:(
sadece çerez mı
ben onu da yapiyorum da gece gece iyice tiksinclesmiyeyim diye yazmadim, sonucta cikolata-tursu ayni seydir haha
bu ay çerez. geçen ay çikolataydı. her ay değişiyo. ama bi tane oluyo hep.
Çünküü en lezzetlisii o 😍
Benim için farketmiyor
Tadı daha güzel sanırım
En pahalası ve en haz vericisi o cunku
Evde ne varsa o 😂😂😂
Cok lezzetli olduğu için
En iyisi o işte gözü kör olası 😊
çünküsü nutella en lezzetlisi
Nutellanın ayrı bir tadı var çünkü 😋
çıkolata delısı değilim onun için yalan soylemem
Yook numarasız yerim ben gerek yok öyle şeylere.
Reglyim rıza diyen demet akalın geldi aklima
Erkekler Ne Diyor
Maşallah :D ama bunları hepsini yeme kilo alıcan ;D bak yani ben senin için diyorum yoksa ben hiç hiç kıskanmadım :) :D
Tütün gibisin sevgilim içime çektikçe daha çok bağlanıyorum sana
Sıkıntılı dönemdesin hiç almayayım sonra beğenmezsin onun için kavga çıkarırsın
Sen evlenince kocanı batırırsın birdaha Regl olma die Adam belini kırar hahahaha ☺️☺️ Afiyet olsun
benımde arkadaşlar geliyorum peçete verecek var mı demem gibi bır soru olmus :/
Şu regl ile çikolata arasındaki bağı bana söyle sana 2 kutu çikolata
Kızlardan herşeyi beklerim :)
senı dızlerıme yatırayım ayaklarına sıcak su koyalım gobusunu ve saclarını severken sende sıcak cıkolatanı yudumla sonra mısıl mısıl uyu
Regl sancısına razıyım onları bağa viir
Emin misin 😏
denemeye değer aksdjklsd
Ben bile yaptıysam kızlar kesin yapıyordur 😂😂
biscolata reklamları eşiliğinde ye onları :)
Tamam. d
Fındık oranı yüksek olduğu için
ben hamile numarası yaparım :)
Koparıcam çiçeği artık ha 😡
Ya ne oldu simdi: )
Yine sorduğun şeye bak 🙇♀️
Yaa ne olmuş: )
Yeter ya 😹
Yetmez: )
😡 😡
Böyle güzel bir soru sorduğun için teşekkür ediyorum suskun çiçek
Ne demek kedicik
Şu an biraz hasta üstünü örttüm. İğleşince seversin olur mu
Tamam: )
😑😑sen regl olmasanda çikolata sana kurban olsun
Regl olana bedava çikolata mı veriyorlar
Ahaha: ) evet
Biraz mahremiyet lütfen.
He ya he sazan
Ulan bir de evli barklı kadınsın eşinden utan be. Fake değilsen eğer.
Asıl sn kendinden utan allah kitap deme ile müslüman olunmaz geri kafalı Banaz yobaz bu her bayana özel olan bişey regl olmak ayıp değil biz onu olmasak sizin çocuğunuz olmaz bunda utanacak bişey yok her kadının en doğal hali benim utanacak biseyim yok sen asıl geri kafan dan utan
Şimdi Müslümanlık ne alaka Allah kitap ne alaka bırak bu işleri normal bir şeyse de böyle mahremiyet konularını açık açık yazmak burada edebe hayaya sığmaz. Bir insanda bozuksa maya , ne ar tanır nede haya.
Casper burada edep haya yok kardeşim. Sitenin ana sayfasi genelde cinsellik ile alakali. Bunu bilmiyormusun?
Bende seninle hem fikirim. Bu tür konulara bakma boşver bende bakmıyorum.
Ay Senin mayan çok sağlam gördük ot pok yorumlarını kes sesini ya hadsiz çocuk çoluk la muhatap olacak deilm yobaz
Eyvallah kardeşim.
Regl döneminde böyle değilim.
Onu kavanozdan kaşıklamanın fantezisi bence 😀
Niyeti bozmak desen, bayağı gülerdim... :D
Niyeti bozmak, diyeti bozmak aynı şey gibi bir harf İçin yapmaa!
Yine de güldüm, :D eywallah... ;)
Çikolata şelalesi alırım sana Veronika. ;)
bimde tanıdığım var göndereyimmi bir koli :)
Gel götüreyim seni gittiğim yere 😂
Çikolatadan nefret ederim
Aaa neden
Kan şekerim yüksek.
Hmmm
Sıcak su torbası sjjdjsd 😂
regl sonrası tip 2 diyabet
Hepsini tek başına mı yedin :O
Hepsini yiyemedım ha
Yemiş olsaydın problem olurdu zaten :)
tutkudan bir tane alabilir miyim :/
Evetttt
hepsini bana versen olmaz mı bende regl olmuşumda :/ :D
Ya git bee djdxj
tamam hadi bardaktakileri sana bırakıyom :D
:) )
@benaslındayoğumm sen niye güldün kız :)
Alırım, istediğin çikolata olsun. :)
Cikolata yemek icin regl olanlarmi var😖😖😖