AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben yemiyorum öyle hic bir takintim yok regl zamaninda zaten 1 gun sururyor sadece cok sanci cekiyorum ama Allaha sukur haplarim cok yardim ediyor
katılıyorum çok istiyo tatlıyı.. şerbetli tatlı yemem. ama o zaman yiyorum...
Kan şekeri düştüğü için tatlı ihtiyacı oluyor bende çok nadir olsa da bazen canm aşırı ekşi istiyor :)
Ayran - yoğurt hariç her şey... malümün koku yapıyor bunlar regl döneminde.
çikolata - çikolata - çikolata - turşu - kola - çikolata - çikolata - çikolataa - kola - NUTELLAAA :D
Normalde yemem ama reglken kesinlikle tatlisiz olmazzz
Bence algı o yani ben nutella yemiyorum mesela diğerlerini bilmem
numara yapmama gerek yok istediğim çikolatayı istediğim zaman da yerim
Majezik, sıcak su torbası, Ülker çikolatalı gofret. ❤❤❤
Özellikle nutella diye bir kuralım yok biz kızların abartması diye düşünüyorum
Nutella hepsinden lezzetli, diğerleri çok daha şekerli.
Hayır çikolata ile aşk yaşayan birisi değilim. Severim ama fazla tüketmem
Hayır 😭 Ben genellikle anlamsız depresyona girip güzel kızları kıskanıyorum
Sende güzelsin kıskanma kız. D
Her çikolatayı yemiyorum sadece bitterli çikolatalar mesela karam.
Bende anormallik var sanırım hiç çikolata krizine girmem
Allah allah
Biraz fazla abartışsin sanki 😊😊😊 bende regl oluyorum ama kilomuda düşünüyorum
Evet doğru nedenini bilmiyrm ama fizyolojik bsy kan kaybı seker olayını etkiliyr sanrm :)
Çirkin dedin seke seke geldim.
Nutella-zeytin.
Beyaz peynir-kek
Turşu-kola
Limonata-Viski.
recel-zeytin yedim de nutellayla hayal edemedim şu an (:
İyi gidiyor ama :))
Limonata-Viski. şlkşkşlkşkşşlk
limonata-viski de jeton yeni düstü (: hahhahha
Hahahaha şlkjklşlkjklşlkjkl ee saat kaç oldu abc hanım yeni teşrif etti.
hahahha
eğitimsize merhaba demek istiyorum buradan, sen de şahitsin
şlkjhjklkjhjkl
peh
Kesinlikle. Pek çikolata sevmem ve yiyemem de ama o dönemler evde tatlıya dair ne bulursam yiyorum :D
Çikolatayla aram çok iyi değil sadece 1 tane yerim Real zamanları
Nutellanin adi çıkmış herkes hava atma peşinde ondandır
Doğrudur efenim, diyet falan önemli değildir hiç 😄
Reglde bile cikolata yemiyorum normalde onu yemek icin ekstra caba sarfetmem
Bende istiyom 1 hafta var adetime ama tatli krizindeyim 😕😯😢
Bendw severımde dıyetteyım sende cok almışsın tarcınlı bıtkı cayı ve bır tablet ıle gecırebılırsın
hem sinirli hem duygusal oluyorum :( çok üzüyorum kendimi o dönem
Kendinle gurur duy şimdi gidip deli gibi çikolata alicam😊
bana da al bana da
@Ehlivukuf sen al banada gönder😐
sen de hiç nefsine hakim olamıyorsun.. canın her şeyi istiyor.. sen al sen..
@Ehlivukuf gider alırım bunlarla mi korkutcan😂😂
al bana al al..
@Ehlivukuf kalk kendine al😊
afiyet olsun amacın bizi de mi acıktırmak acaba hanımefendi :D :)
Yok ya Estağfurullah ☺
benim regl olmadan önceki 1 hafta canım aşırı tatlı istiyo o zaman 2 paket puding yapsam bile 1 gün dayanmıyo ama oruç tutarken aşırı sinirli oluyorum o dönem
kahve içip tavuk bitter çikolata yemiştim hala düzelmedi midem...
(:
Ne mide var be...
:)
okurken içim karıstı
Erkekler Ne Diyor
Sarelle en iyi ve kalitelisidir. Ama kimse bilmez pek
Şişesi benimde hoşuma gidiyo nutelladan pahalıları da var torku banada gibi...
aman yesinler..
çikolata olmazsa, canımıza okurlar..
Yiyeceğin bir çikolata değil mi alivereyim 2 3 tl den mi korkutacan 5 10 lira olsa kaç yazar
Regl olduğunuzu söylemek zorunda mısınız?
Bazı şeyler özel olarak kalsa daha iyi olmaz mı?
Size ne ya
Doğru bizene yaa..
Hele biz bir alalımda kendimize bakariz sana sonra..
yemek siparişi ver gelirken çikolata alın diye not düş bir de öpücük koy ki gaza gelsinler
gel ben seve seve alırım bir ikincisi kadın ruhu ile bütünleşmiş biriyim anlarım çektiğin sıkıntıları gel bana bakarım ben sana seve seve :)
...
Vay be... iyi bisi bu, ileride isime yarar bu bilgiler
Davet etmişsin geldim var mı çikolata ne faydasi oluyor beraber yiyelim ismarlarsan 😂😂😂
Vermem sn al gel diye çağırdım. D
😂😂😂cok kotusun ya bu seferlik benden olsun hangisinden kac tane alayim efendim
Ay saol ya bir koli caremio bir kutu coco star imm damak da al bir koli işte. D şimdilik bu kadar. d
Off harika ya bunlari alip geliyorum kendimede 1 koli Ülker antepfistikli aliyorum. Bunlari yersem sabaha kadar uyuyamam 😂😂😂
Enerjiden uyuyamam. Peki sana ne faydasi oluyorki
Uyudunmu kiz iyi geceler
İyi geceler ✋
Günaydınlar
Çoğu kızdan duyuyorum ădetle Çikolatanın nasıl bir bağlamı var 😊😊😊
Ah bir bilsem 😣
😯😯😯😯
Reglken sıcaksu torbası gezdirirdim çikolata alırdım
Hmm
regl olurken öleceğini mi düşünüyon :) böyle kendine güzellik yapıyon
Hoooyır cınıım ben alpella istiyom toblerone istiyom bir keree
Allahtan ayda bir kere oluyorsunuz yoksa biz aç kalacaz hıaa :D
Yorumlar çok iyi ya 😂
1 Yıllık yediğim çikilita :d İçinde kötü yok ya :D manzaraya bak <3 :D
Kendime iyi bakiyorum ahshs
Tabi kilo olarak geri dönüyor :f :D
Dönsün be! :D
Peki. Spor yapıyor musun bari 😄
Sakin ol Şampiyon :D
sen bunları yersen ömürnce regl acısı cekmezsin :DDD
tursu-cikolata-chips-tursu suyu (ayni anda) KUSAYAZDIM.
Abla şimdik benim param yok imkanım yok görünce canım bunlardan istedi nasıl yapacaz :(
Diye sorsa biri ne demek lazım?
Adres ver
Nutella da reklam inlarda bilmiyor n bk (nutella ) yediklerini bilseler zararini yanina ugramazlar
Hayatimdaki kadin istesin istedigi kadar alırım numaraya gerek yok 😉
Afiyet olsun. Cikolatani alirim da , sana nasil ula$tiririm onu bilemiyorum :-)
Cikolata severim ama bitter disinda yemem.. hele a. fistikli bitterse yeme de yaninda yat
Senin gibisi yoktur sanmam. sen turunun son ornegisin 😀
Saol ya. d
Bide en cok istedigin sey olsaydi 😉
Sus be deli. d
Er ya da gec zor ya da kolay alacaksin onu 😀
Peki tamam. D
Çok severim bir önerim var merak edersen söylerim. s
Neymiş. D
Ama kaldırırlar yazarsam. Özele yazma ihtimalin yüzde kaç?
Yaz bakalım. D
Xperim yetmiyor da mesaj atar mısın? :) Çok oluyorum biliyorum 😖
Sen burdan yaz sansürlü şekilde
:-(
Özelden mesaj atmam bn. d
Nutella ile ilgili bir sey ya mesaj atsan ölür müsün
Olurum. d bn Nutella yemem. d
Peki ya. +18 di benim diyeceğim bir şey o yüzden buradan olmaz diye dedim. Ülker çok güzel olsa da yesek :P
Özelden ben yazıyım mı ister misin naccann
@Captan_Prokon sana ne
Hahahahaha bu ne diyor ya büşra coluk cocukla muhatap ediyorsun beni 😂😂😂
@Captan_Prokon Komik bir şey göremiyorum. Hadi uza bakalım.
Uzuyorum hahahahahhh size kolay gelsin 😂😂😂
@Captan_Prokon Ben MUHATAP olmuyorum sende olma
İyi peki ağzına yapardım onun ama neyse
@Captan_Prokon salla boşver
regl ken kızlar çok tatlı oluyor nedeni buymuş demek ki :D
full zehir ondan sonra türkler neden gelişemiyo güzelleşemiyo
Sanane canim😂
tadı güzel diye neden olcak başka spora başlamadan önce bende hep nutella yerdim sonradan bıraktım :)
Sorum kızlara demişsin, beni yorym yazmaya davet etmişsin. Sonra da sorym kızlara diyoruz erkekler daha fazla yorum yazıyo diyorsunuz. Tebrik ederim.
Davet isteği gitti yani tan tana edecek bişey yok işine gelmezse cevap yazmazsın olur biter yahu
Doğru düzgün okusan soruyu erkekler de sever demi çikolata? Yazdık yine de