AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Çünkü çikolata tadı çok çok daha yoğun bir de ağızda eriyişi falan. Neyse dayanamiycam. :D
bende bu güzelliğe dayanamıyacağım. neden ulaşlılmazsın ki sanki :)
fotoğraftaki ÇOCUK. El insaf.
sonra farkettim kusura bakmayın sarışın bir bayan zannetim iyi geceler
Bu çikolata isteği bana niye olmuyor ben erkekmiyim
Sanmıyorum
@SenfoMix ciddi söylüyorum yok efendim stresliyim sevgilim anlayış göstermiyor ilgi göstermiyor nazlamıyor yok efendim çikolata krizine giriyorum yani bunlar bana neden olmuyor ben neyim
Leylaaaaaa ağrın sızın oluyor mu?
Herkeste olur o istisnasız
Yoo bir başka sorumda bazı pembeler aralarında tartıştı abartılıyor diyenler oldu.
Abartanlar ilgi bekleyen çikolata krizi tamamen yalan ego kasıyolar ilgi açı hepsi böyle bişeyden bile medet umuyorlar yazık
Çikolata gibi bir şey (çok basit) için yalan olamaz bence 👍 Kimseye ihtiyaç duymayan güçlü bir kadın özel gününde çikolata alıp yiyorsa vardır gerçeklik payı
Psikolojik bu çikolata isteği. Sizinle ilgili değil. Kimi stresliyken yemek yer durur. Kimi yemek yemez kurur
@SenfoMix bende onu söylemeye çalışıyorum psikolojik çünkü gerçekten herhangi bişey yeme isteği olmuyor acıdan başka bişey düşünülmüyorki küfredip duruyosun
Aynen öyle. Gerçek olan şu ama. Çikolata mutluluk hormonu salgılatir. Bu nedenle mutluluk duyarsın.
Bahane etmeme gerek yok ne kadar çok istersem o kadar çok yerim.
Ben mi çok garibanım yoksa siz mi çok cinsiniz?🤪 Ben mi çok normalim yoksa siz mi çok übersiniz? 😂
Sen normalsn: ) biz anormal: )
Yok yapmam tabiki 🤗 benim zulalarım var oradan bulunduruyorum çikolata 😂😂
Oo iymis
Bu kadının mahremidir. Bu kadar konu etmenize lüzum yok aslında
Herkes neyin ne olduğunu biliyor artık neyi saklamaya çalışıyorsunuz
Bütün tatlılar mübahtır hele de çikolata hele de o dönemde 🙈❤️
Cansın. D
He Sonra bide hormonlara trip atarım. O kadar çikolatayı kimse beğenmesin diye yedirtiyorsun demi şerefsiz hormon diye
afiyet olsun canım , özel bir an... ama çok yeme lütfen :) <3 :*
Hepsını yemedım ya :D baydı
iyi... senin için böylesi daha hayırlı olmuş bence :) <3
teşekkür ederim ayrıca :)
kendine iyi bak canım :*
Ben teşekkür ederim samimiyetin için
rica ederim canım :)
https://i.hizliresim.com/o9pL0R.jpg
all 1 kutu cikolata doya doya ye :D
az önce ardarda yediklerim: portakal, tavada baharatlı yumurta, bol ekşili salata, süt, gofret... şimdi de ne yesem diye düşünüyorum :S midem tıka basa doldu ama gözüm aç
1 ay boyunca diyet yapıp o zamanlar çikolatayı reçele batırıp yiyorum
Çikileta yemiceksem bana çikileta almicaklarsa regl olmanın ne anlamı var ki falan dksjdjsjdkkaak
Ben olduğum an tatlıdan tiksiniyorum yemek istemiyorum ekşi tuzlu bisey olacak benim için
Çikolata şart değil de tatlı bir şeyler çok lazım oluyor
Bnde sıkıntı var sanırım. Turşu biberi diye ölüyorum ben 😀
Nutella diğerlerine göre daha lezzetli bence 💃ben o yüzden yiyorum
Çikolata olsun da fark etmez Nutella olup olmaması.
Ben çikolata pek sevmem ve aylık döngü olmasam da yemem.
Nutella yemiyorum, regl döneminde şerbetli tatlılara dalıyorum.
Doğru tabi ki o durum da bir bayanın kendine yapabileceği en güzel şey çikolata yemek
Değil tabi.. Ama bu istek çok fazlalaşıyor ve dayanılmaz bir hal alıyor bazen.
Diyetteyim 6 günde 1 kilo verdiğim için canım çikolata istese de yemem 😂😂😂
Hiç acımam bozarım. 20 dakka fazladan koşarım nolcak
Ben bir tanesin bile zor bitiriyorum ama evet canım tatli istiyor
Cikolatadan da igrendiriyorsunuz ya iyi ki regl oldun aman ne marifet
Şekere o kadar yüklenmeseydin... 🍫🍬
Geçmiş olsun. :)
Benim genelde üstteki mabedin ve sıcak su torbasiyla geçiyor :D
Bana dokunuyor :( sütsüz siyah çikolata yiyebiliyorum sadece
Öyle büyük tatlı krizim de olmuyor ama sen abartmışsın biraz :D
Y a bende böyle oluyorum :( kg almıyor musun pekı. Ben alıyorum daha cok ağlıyorum :))))
Erkekler Ne Diyor
🍫🍫🍭🍭🍬🍬🍰🍰 sen bugun hassassindir, al bol bol ye )))
Nutella kaosu ve findik karı gercekten kalıte lı kako oranı fazla agaza alındığı zaman biraktıgı haz başarılı ondan
Gelecek ay regl olduğunuzda Fiskobirlik fındık ezmesini deneyin.
nutella ve sarelle çikolatada aşmış iki markadır da ondan. arkalarından nestleyi sayabilirim.
Şekere bağımlı kaldığın için şekerin sana iyi geleceğini düşünüyorsun. %85 bitter tüketmelisin.
Bunu bir erkek soruyor. Niye soruyor? Cok mu gerekli bilgi.
regli olmuyom ama banada gel gitler oluyo :D :D :D bende cukulata krızı yasıyom :D
Cukulata grizi 😒
Allah yüzüne bakmış da regl dönemi 3 hafta kadar sürmüyor.
Yoksa sen kapılara sığmazdın.
Cok uzun suruyorsa regl donemin sen bildigin sisko gobekli biseydir o zaman :p
Hayirrrr degilim tam tersi valla
tatlı vazgeçilmezim tabi ama kanka regl varsa eğer şekerden uzak dur restorex ilacını mutlaka gün aşırı iç ağrın sancın olursa sıcak su uygulaması yap :)
@morphy_54 mesaj atabilir misin?
attım :)
Saol teşekkürler ama çikolata dan vazgeçemiyorum ya
regl döneminde vazgeçmen lazım :)
Olmaz o zmn da yavrucuğum olmaz. d
hehe :)
Peki. d
ee nasılsın napıyosun :)
1 hafta oncesinde regl olcam tribi 1 hafta regl tribi 1 hafta sonrasinda regl sonrasi duzelme tribi bize kaldi 1 hafta ondada isimizi goruyoz napalm ahh kizlar cok zorsunuz
Yok ya bn o abartı sınıfından deilm. d
ne guzel sen sevgiline eziyet cektirmiyon benimki 3 hafta vermiyo tribini yedigim sadfasda
Eşim var benim oda saolsun nazi mi çeker. D ama regl tribm değildir genel de. d
buyur afiyet olsun
https://i.hizliresim.com/7PdOqP.jpg
Yoo vardır 7.3 milyardan fazla insan var bunların yarısını kadın olarak kabul edersek ve bunların da 3/1 kısmı menapoza girmiş olsa geriye kalan 3/2 lik kısımdan illa ki yemeyen vardır :)
Hahaha allahım bide hesaplamış :)
Hatun haklı..
Sarelle var on basar hepsine hem de.
Bu konu seni ne ilgilendirir herkes haddinin sınırlarında kalmalı
Ben bunların hiçbirini yemiyorum inanılmaz katlı maddesi ve yüksek kalorisi var.
"rafadan yumurta" yanımdaki süper model arkadaşım dedi.
(:
kelle paça
tavuk
chips
kıymalı börek
bize gelin
hepsini ayni anda mi yiyorsun
bu suratta öyle mide varmı allasen
link
Anamı yollarım ben gelin
hahhahha
Temam. Ferrarimle gelicem mahalledeki çocuklara havan da olur
wuuu bakkal amet amcada görsün ferrariyle bi hatun geldi aldı götürdü vay anasını desin
https://www.capsyap.com/uploads/memes/37216.jpg
La bak kalbimi kırıyorsun ağlarım ve sana dinletirim ve için parçalanır😄😒
Tamam sakil ol veroo cikolatalar benden😉
Hmm bitter ya da fıstıklı olsun🙋🏼
Tamamdir 😉
Tesekkurelr verooo
bugün sitede baya regl olmuş bayan var site kana bulandı vallahi şaka şaka bugün ayın 20 si anasını satayım bu ismi koyan yanlış koymuş aybaşıymış yalan ya bizi herşeyde kandırdılar bunca zaman
Kızlar yapıyor demek o zaman aylık çikolata alırım ona bol bol yer kutu kutu koli koli :D
Bana trip atmasın ben ona kolilerce çikolata almaya razıyım 😅😅
Ahaha: ) ne güzel
kız sen başımızın belasımısın :) özel şeylerınızı ulu orta yazıyorsunuz. gel sana o cukulatanın fabrkasını alayımda yeterkı tacız etme artık bizi
Siz kızlar olmasanız bu çikolata fabrikaları iflas eder
Aynen öyle. D çok seviyorum ya. d
normal gel gitleriniz olduğu için normal goruyorum saman yeseniz normal :D
Hahahahha
gulme çok enteresan varlıklarsınız çözemıyorum bazen içimden sovuyorum !
Önce normal yemek yesen karnın doysa belki bu kadar canın istemez.
ama tatlı ıstıyor canım
aslında bir kampanya başlatılabilir bir orkid alana bitter çikolata hediye
Sen onları bana ver ben de regl sancısı çekmeye razıyım aşosıdjşaojd
Yaaa ahahshshshsh
Teşekkürler :D
Çok kötü be regl sancısı. D çekebilcen mi :D :D
@ecelzamanı O kadar çikilata için değer ne olursa olsun :D
:D :D :D iyi be keyfin bilir :D :D bir çekin de görün regl sancısını :D Geçende okulda öldüm ya :D :Çd
@ecelzamanı Hiçbir zaman o acıyı tadamayacağım :D sıkıntı yok yani :d
:D tüh ya :D :D :D çok şanslısın :D :D :D
Bütün acilari biz cekiyoruz abi. Dogum regl herseyi. 😂
@ecelzamanı O konu tartışılır da işte erkek olmaktan memnunum çok şükür sıkıntı yok :d
Sanki bizde hiç yok haa acı :D
Mesela biz de içimizde bir can hissedemeyeceğiz kim bilir hiçbir şeye değişilmez o duygu bilemeyiz yani
Yokk tabii her acı kadınlardaa aa :d:d
Ben sanki bugün regl oldum... keyifsizim kimseyi çekemiyorum sinirliyim çekilmezin asabiyim :S üfff amannnnnnnnn..
çikolata ye
sanırım seksshopla rile nutelle ortaklar bakımdna olabilir :))