Normalde uzun ped olarak Orkid Essential alırım, bu sefer indirim var diye uzunOrkid Platinum aldım, hatta tam adıyla Orkid Gece Platinum aldım diyeyim, sizce memnun kalır mıyım kızlar?Orkid Platinum Uzun
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Uzun Orkid Platinum kullanan var mı, memnun musunuz?
Orkid Platinum mükemmel koruması, yumuşak yüzeyi ve kokuyu hapseden yapısı ile senin rahatlığına ve ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlandı. Hareketli günlerinde bile ince yapısı ile rahatlığı doyasıya yaşayabilirsin 💙
Özel Günler & Hijyen konusunda 850 cevap paylaştı.
Evet, ben de Orkid Platinum Gece kullanıyorum. Çoğunlukla 3 numara Orkid kullanıyorum, bulabilirsem 4 numara da aldığım oluyor, pedin uzunluğu da yeterli geliyor. Çünkü Orkid Platinum oldukça konforlu ve gece boyunca gönül rahatlığı ile uyumamı sağlıyor.
Orkid Platinum Gece'nin özelliklerini bilmek isteyenler için şöyle anlatabilirim:
- Regl kanaması, ter, akıntı ve deriden gelen kokuların %100'e kadar hapsolmasını sağlıyor. Böylece özel bölge kokusunun hem oluşması hem de yayılması önleniyor.
- Pamuksu üst yüzeyi sayesinde yumuşaklık hissi her daim bizimle oluyor.
- Gözenek yapısı ve jel tanecikleri ile sıvıyı hızlı bir şekilde emdiği için pedin yüzeyi hep kuru kalıyor, bu da ıslaklık hissinin önüne geçiyor.
Kısacası Orkid Platinum Gece, gerek uzunluğu ile gerekse gelişmiş yüzey yapısı ile regl dönemini rahat geçirmemizi sağlıyor, memnun kalmamak ne mümkün ;)
Orkid Ne Diyor