66 gündür adet olmuyorum, neden olduğunu bilen var mı?

En son 11 Ekim'de oldum o da 3 gün sürdü sonra bı daha adet olmadım yani 66 gündür adet olmuyorum neden olabilir biliyor musunuz? Kist olabilir mi? Doktora gitdigimde kansızlık olduğunu öğrendim sonra doktor beni kadın doğuma yönlenlirdi kadın doğum doktoru da adetliyken gel idrar testi yapalım dedi ama ben adet olamadığım için de gidemedim yani kist olabilir belki. Uzun süre adet görmeyen oldu mu yani normal mi?
66 gündür adet olmuyorum, neden olduğunu bilen var mı?
Cevapla