Selam kızlar. Dün gratis alisveris gunumdu ve Orkid'in ekonomik paketini gordum baya uyguna gelmişti. 30 kadar ped yani iyi fiyata kacirmayin. Hemen iki paket aldim. Haberiniz yoksa goz atin derim.
Gratis'te Orkid gece platinum 15.95 lira. Yedeklediniz mi?
Sabancı 'yı az zengindi zaten iyice abarttınız şu gratisten sonra şirket kendi reklamını bu kadar yapmıyor. Gratiste olan kuyruk ne halk ekmekte ne de başka bişeyde ne zamana kadar sürecek bu çılgınlık çok merak ediyorum.
Aslında devlet tarafından verilmeli üçretsiz bir şekilde sağlık ocaklarında aile hekimliğinde üçretsiz prezervatif veriliyor bunu neden vermiyor devlet?
Emeğine sağlık işte bu tür sorular gerek buraya hayat kurtarır ilk nickime hayat vermişti kendisi 5 yıl kulandım vay anasını bir allahın kuluda anlamadı ya la..
Orkid Ne Diyor