Selam, Geçenlerde reglimi bir kaç gün sonra bekliyordum. Bir baktım gece kan gelmeye başlamış. Nasıl talihsizsem evde Orkid bitmiş. Gece saat olmuş 12 🤷♀️ Kaldım evde Orkidsiz. Allahtan her çantama Orkid atarım. Uzun aramalarım sonucu çantamın dibinden bir tane çıktı🤦♀️
Sürpriz bir şekilde regl olduğunuzda hiç pedsiz kaldığınız oldu mu?
Evde mutlaka stok vardır, çantamda bile her daim bulundururum, kaç kişiye bile yetişti o stoklar😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Senin yine evde. olmis ben sevgilime bı yerde doğum günü hazırladım geldi beni evden aldı sonra biseyler hissettim çantaya baktım yok sevgilim marketten aldı mecburen 😂
Yilla zamanla ne alakası var şimdi medeniyet mevzusunada girip hiç demogoji yapma ben sadece kendi fikrimi söyledim adet görüyorsun demek ki zoruna gitti göndereyim sana bir paket sıkıntı yok
"Adet" görmüyorum ama görseydim de bunu aşağılayıcı bir şey olarak söyleyemezdin kadın olmak aşağılanacak bir şey değildir çünkü ayrıca adet değil, REGL. Yıl konusuna gelirsek.. Zaman ilerledikçe teknoloji geliştikçe ilim ve bilim ilerledikce insanların da gelişmesi bekleniyor ama sığırın teki hala geliyor diyor ki midemi bulandırıyor. Üstüne kusayım bari de benim midemi bulandırdığına değsin hıyar seni.
Yahu senin zihnin alçak zaten sen daha benim ne demek istediğimi ne anlatmak istediğimi anlayamayan zihnin çok boş tamam birader kapat konuyu fazla uzadı trasa bağladı hadi eyvallah
İşte sorunda tam burada işte tartisabilecegim kapasitede bir şahıs kişi olamadığı için karşımda dünyaya at gözlükleriyle bakan bir zihin olduğu için tartismiyorum olay bu yani eyvallah
En İyi Cevaplar