Adet Dönemi Hakkında Akla Takılan Tüm Sorular ve Aslında Bir O Kadar Basit Cevapları

Selam

Bu yazıda regl dönemi ile benim de aklıma takılan internette sıkça karşılaştığım soruların bazı cevaplarını derledim hadi hep birlikte okuyalım.

Adet döneminde doktora gidecek evrenin geldiğini nasıl anlarız?

Eğer ki aşırı derecede düzensiz oluyorsa inanılmaz bir derecede acılı oluyorsa böyle ağrı kesicilerin etki etmediği türden bir acı ve gerçekten psikolojik olarak çöküyorsak doktorun zamanı gelmiş demektir.

Adet Dönemi Hakkında Akla Takılan Tüm Sorular ve Aslında Bir O Kadar Basit Cevapları


Adet dışı kanamalarda neler yapılmalı?

Kesinlikle hemen doktora başvurulmalı heleki fazla geliyosa.

Her ay çok geç tarihlerde olmak sorun mu?

Hayır âdetin geç gelmesi sorun değil buna ben de şaşırdım ama böyleymiş.

Çok sıkı adet olan insan neden böyle olur?

Doğum kontrolü bundan kaynaklıymış tamamen Buda.

Normalden az ya da fazla kanama olması normal mi?

Fazlasıyla normal fazla gelmesinde zaten hiçbir sorun yok sıkıntı az geliyorsa ama o da normal sürekli olursa tabii ki normal değil ama arada bir oluyorsa normal.

Adet Dönemi Hakkında Akla Takılan Tüm Sorular ve Aslında Bir O Kadar Basit Cevapları


Acının kaynağı nedir?

Tamamen hormonlardan kaynaklıymış bu da bir tane hormon varmış ve bu salgıladığı zaman acıya karşı hassasiyet tamamen yükseliyormuş.

Normal kanama nasıl olmalı?

Üç ya da altı gün arasında süren daha sonrasında kesilen kanama normaldir 28 7:35 gün arasında olur bu.

Ve maksimum 81 mililitre kan gider.

İşte benim de burada gördüğüm diğer mecralarda gördüğüm kadarıyla SORULAR bunlardı araştırarak cevaplarını buldum umarım keyifli okumuşsunuzdur beğenmeyi unutmayın.

Adet Dönemi Hakkında Akla Takılan Tüm Sorular ve Aslında Bir O Kadar Basit Cevapları

#reda

Adet Dönemi Hakkında Akla Takılan Tüm Sorular ve Aslında Bir O Kadar Basit Cevapları
Cevapla