Merhaba kızlar!
Güzel sonbahar havasının tadını çıkarırken özel günlerde yaşayabileceğim sorunlar bile bana engel olmamalı. Bu yüzden, özel günlerimde çok önem verdiğim konulardan bahsettim. Sonda seni bekleyen ve regl döneminin tüm dertlerini sıfırlamana yardımcı olacak bir önerim var. Keşfetmek için okumaya başla! 💃
Özel günlerimde, güne “Ya pedim sızdırdıysa?” diye düşünmeden güvenle başlamam lazım.

Güne iyi bir başlamak çok önemli. “Sabah nasıl kalkarsan bütün gün öyle geçer” derler ya, çok doğru. Bu yüzden, özel günlerimde korumayı sonuna kadar hissetmek benim için çok önemli.
Gün içinde rahat olmak benim için çok önemli; hareketlerim asla kısıtlanmamalı.

Rahatlık eşittir ben demektir. Haliyle, hareketlerimi kısıtlayacak ve rahatımı kaçıracak hiçbir şeye hayatımda yer yok. Özel günlerimde de beni rahatsız eden ve tüm hareketlerimi kısıtlayan pedlerden koşarak uzaklaşırım. Biliyorum, sen de aynısını yapıyorsun. 😉
Ben keyif insanıyım! Koku probleminin mutlu anlarıma gölge düşürmesine asla izin veremem.

Yüzümde cilt bakım maskem, elimde patlamış mısırım ve önümde televizyonum… Bu şekilde keyifli anlara imza atmak benim için bir özel gün klasiği. Bir de, spor yapmak var tabii, o da hayatımın olmazsa olmazlarından. Kokulara karşı son derece hassas biri olarak regl dönemine bağlı oluşabilecek ve yaşadığım anların keyfini kaçıracak kötü kokulara hayatımda yer yok!
“Bunlardan en çok hangisini istiyorsun?” diye sormayın, ben tüm bunları aynı anda istiyorum!

Her kız gibi özel günlerimde her şeyi aynı anda istiyorum; bence bu bizim en doğal hakkımız. Beni sızıntılardan ve oluşabilecek kötü kokulardan korurken, bulutların üstündeymiş gibi rahat ettirecek bir yardımcıya ihtiyacım olduğunu biliyordum.
İstediğim her şeyi, 5’li rahatlık sistemiyle her anında yanımda olan Yeni Orkid Platinum’da buldum! 💜

Seni, özel günlerimde endişelerimden arınıp rahatlığın zirvesine ulaşmamı sağlayan yol arkadaşım Yeni Orkid Platinum ile tanıştırayım!
Yeni Orkid Platinum’un 5’li rahatlık sistemi ile son derece rahat hissetmemi sağlarken, neredeyse tüm kokuları ve sızıntıları sıfırlıyor. Bana da özgürlüğün tadını doyasıya çıkarmak kalıyor. Anlayacağın, bildiğimiz Orkid Platinum kalitesi, 5’li rahatlık sistemiyle güçlenerek bize destek olmaya devam ediyor!
Sen de özel günlerinde pedi değil, korumayı hissetmek istiyorsan Yeni Orkid Platinum’u mutlaka denemelisin!
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Reglken rahat hareket etmek çok önemli gerçekten. Özgürlüğümün kısıtlandığını hissedersem daha mutsuz bir regl dönemi geçiriyorum. Sadece korumayı hissetmek mükemmel :)
Ben de gerçekten Orkid ile rahatlığa kavuştuğum için süper hissediyorum :)
Adetin yoğun olduğu zamanlarda gece ped arkaya sızdırıyor. ve çarşafa geçiyor.. bu sebebten korse çorap giyiyorum gece sıkı tutsun sızma yapmasın diye
Kanama bir anda yoğun geldiğinde ped hemen ememediği için bazen aynı gün içerisinde 3 kere iç çamaşırı değiştiyorum. Bende mi bir sorun var anlamış değilim.. en iyisi havlu peçete süper emiyor 😅
Ayrıca adet bitimine doğru pedler koku yapıyor .
Daha memnun kaldığım bir ped markası bulamadım. Açıkçası.. fakat yine de orkut uzun tercih ediyorum. Bunu da denerim klavyene sağlık
Reglken eğer aciliyeti yoksa ya da okulum vs yoksa genellikle evde (cips+ çikolata+ Netflix) takılırım çünkü zaten anemiyken ağır kan kaybı yaşamak yetmiyormuş gibi bir de adet sancısı çekerim. En büyük korkumda hepinizde olduğu gibi çarşafa ya da koltuğa geçirme korkusudur bende Orkid platinum ultra gece extra 4 kullanıyorum, size garanti veriyorum beyaz bile giyebilirsiniz. Sızıntı problemleriniz oluyorsa mutlaka deneyin ayrıca kokusu çok güzel🌸
Yıllardır Orkid kullanıyorum o kadar çok memnunum ki hissetmiyorum bile o ciceksi kokusu beni o kadar rahatlatıyor hiç arkama bile bakmiyorum 😄 Bir kez zor durumda kalıp başka bı marka kullandım cildimi tahriş etti sanirim bu günler bitene kadar orkidle birlikteyiz ☺️ Teşekkürler Orkid 🙏🙏🙏
En sevdiğim Orkid kesinlikle muhteşem yumuşak dokusu ile Orkid Essential Protection 🖤 Orkid Platinium ise özellikle ultra gece ile hep yanımda
Özgürlüğüm asla kısıtlamamalı. Rahatça hareket edebilmeliyim. Orkid bir harika 🥳🥳
Sana canı gönülden katılıyorum :)
En iyisi orkid hiç bir korkum kalmıyor rahatlıkla haraket ediyorum
Kesinlikle, Orkid sayesinde endişelerimiz son buluyor ;)
Özel günler adı gibi özel olmayı hak ediyor bence. Tabi ki öncelikli olarak rahat etmek tercihimdir. Bunu da orkidle sağlayabiliyorum yıllardır. Keyifli günler.
Pedden gelen hışırtıdan rahatsız olan sadece ben olamam değil mi? Orkid Platinum bu yüzden favorim; yok gibi ama koruması muazzam. Benden bir like gelsin.
Özgürlüğüm asla kısıtlamamalı. Rahatça hareket edebilmeliyim. Orkid bir harika 🥳🥳
Kullandığım markalardan biri gerçekten çok faydalı bilgiler olmus regl ken haraket etmek bile işkence ama bu bilgiler çok faydalı çok teşekkür ederim
ağrıları kökten bitirecek bir tedavi de olmasını isterdim. Bence en önemli rahatlık kızlar için ağrısız sızısız olabilmek
Diğer pedlerden sonra orkidi takınca sanki kot pantolonu çıkarıp pijama giymiş gibi özgür ve rahat hissediyorummm iyi ki varsın orkid ❤️❤️
Relgken sürekli hareket halinde çok agrılarım olur evet ama sürekli yürüyüş yapıyorum agrı olduğu zaman da bitki çaylar içerim asla ilaç kullanmam çok çok agrı olduğu zaman da bazen uyuyorum 🤷♀️
Her yere rahatça gidebilmemi sağlayan orkide teşekkürler
Orkid platinum daha rahat gibi sanırım bende sorun var ben bi türlü rahat olamıyorum rahat olmanın yolu var mı 😄
Katılıyorum. Benim de tercihim Orkid. Kendimi güvende hissettiriyor.
Gün içersinde "acaba" diye endişe etmeden hareket etmek bence özgürlük bu
Süper bombastik öneriler! Orkid vazgeçilmez bir marka.
Kesinlikle çok doğru. Umarım yeni seri bunların hepsine sahiptir.
Henüz yeni seriyi kullanmadım. Hrmen markete gidip alacağım şimdi tamda sırası...😉
Rahatlık bizler için en iyisi o yüzden bizim içinde en iyisi olmalı
Orkid den kullanıp memnun olmayan herhangi biri olduğunu düşünmüyorum
Orkid'den başkasına güvenemiyorum. Kalite ve rahatlık olarak da en iyisi..
Özgürlüğüm asla kısıtlamamalı. Rahatça hareket edebilmeliyim. Orkid bir harika 🥳🥳
Orkid sürekli kendini geliştiriyor ve yeniliyor bu açıdan güzel
Evet ped asiri hijenik hissettiriyor ama o karin ağrısı..😭 keşke pedlerin bide karın ağrısını gecirten bi ozelligi olsaa.
Özgürlüğüm kısıtlanmamalıı kimse kısıtlayamaaz❤️ ped emojisi nasıl gelmez yaa😂🤦♀️
Bence de en iyi marka. Ben de özel günlerimde kendimi mutlaka rahat hissetmem lazım özellikle de uyuyacağım zaman.
Sızıntı olmasın diye bebek bezi gibi ped de takmak istemiyor insan. Orkid bu konuda çok başarılı bence