Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım

Selam kızlar! ✋

Regl döneminde hepimizin “keşke” dediği şeyler var. Aşağıdaki maddeleri okuyunca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Hemen başlayalım!

Ruh halimizin sabit kalacağından emin olsak, hormonlar bastırıp negatif duygular devreye girdiğinde onları iade edebilsek…

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım
Etrafımızdaki insanların en çok şikayet ettiği durumlardan biri olan değişken ruh halinin yaşanmadığını bir düşünün... Ani iniş çıkışlar, birden gelen sinir… Keşke "anla beni" modunun hiç yaşanmadığı toz pembe bir regl dönemi geçirsek. Hayali bile ne kadar mükemmel!

Hiç ağrımız olmasa, sancımız başladığında anında geri gönderebilsek…

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım
Özel günlerimizde “Kasılmalar, kramplar ve gerginlik mi, pardon ama onlar da ne?” diyebilsek mükemmel olmaz mıydı? Elimizde sihirli bir değnek olsa ve özel günlerin bize yaşattığı tüm olumsuzlukları geldiği gibi gönderebilsek şahane olurdu. 💗

Karnımız dümdüz kalsa, şişkinlik hissinden bir çırpıda kurtulabilsek…

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım

Regl döneminin en çok sorun yaşatan ikinci vakası: Şişkinlik! Farz et ki, öyle birşey yok; her zaman severek giydiğin pantolon, etek, elbise içine girebiliyorsun ve asla pörtleyen bir çıkıntı yok. Gerçekten rüya gibi, değil mi? 😍

Çikolataya direnip aniden bastıran tatlı krizlerini bertaraf edebilsek…

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım

Çikolatanın tutsağı olmadan sadece canımız istediği için yiyebilsek ne kadar mükemmel olurdu! Kimine göre "abartıyosuuun" seviyesindeki tatlı krizleri, bizim için kaçınılmaz bir hal alıyor. Sonra gelsin fazladan kaloriler... 😳

Cildimiz hep porselen gibi olsa, regl dönemi sivilcelerinden ışık hızıyla kurtulabilsek…

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım

En meşhuru, tam burnumuzun üzerinde çıkan ve herkesi selamlayan sivilcedir. Sivilcelerin ve pürüzlerin olmadığı mükemmel cildimizle regl dönemlerimizde göz kamaştırsak ne iyi olurdu!

Saydıklarım bizi çok memnun edecek olsa da gerçekleşmesi çok zor! Ama güvendiğimiz ve bizi her daim memnun edecek Orkid koruması hep bizimle!

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım

Evet, hayalleri bırakıp gerçeklere dönüş yapalım… Şartlar ve hayaller nasıl olursa olsun, özel günlerimizde iyi ki Orkid Ailesi yanımızda. Yumuşaklığı, üstün koruması, kokuyu hapsetmesi ve her cilt tipine uygunluğu ile Orkid benim için vazgeçilmezdir. ;)

Çikolata krizleri, geçmek bilmeyen sancılar, her an değişen ruh halleri bizi çıkmaza sürüklese bile, yanımda Orkid Ultra, Orkid Platinum veya Orkid Essential varken tüm zorlukların üstesinden gelebilirim! 💪

Ayrıca bir haberim daha var! Eğer Orkid Ultra, Orkid Platinum veya Orkid Essential arasından birini seçip memnun kalmadıysan da dert değil, artık Orkid Ailesi paranı iade ediyor. Bu üç üründen birini henüz denemediysen ve “Acaba nasıldır?” diye tereddüt ediyorsan şimdi denemenin tam sırası. Detayları öğrenmek için buraya tıkla!

Hadi durma, sen de Orkid çeşitlerini dene! ❤️

Bu içerik bir iş birliğine aittir.

Keşke Regl Döneminde Her Şey Bizi Memnun Edecek Şekilde Olsa! Gerçek Olmasını Çok İstediğimiz Şeyleri Sıraladım
Cevapla