Evde kaldığımız bu dönemde, hem güzellik hem de günlük rutininden ödün vermene gerek yok!
Dışarı çıkmasan da sana her an #TemizveFerah hissettiren şeylerden asla vazgeçme! 💜
Günlük bakım rutininde olması gereken şeyleri keşfettikten sonra görüşlerinle bize katıl.
1- Konu saçlar olduğunda akan sular durur! Saçlarına en az senin kadar özen gösteren saç tipine uygun bir şampuan

2- Kusursuz bir cilt hayal değil! Tüm pürüzleri ortadan kaldıran ve bebek gibi yumuşacık bir cilde kavuşmanı garantileyen peeling

3- Bacaklarındaki portakal kabuğu görünümünden hızlıca kurtulmanı kolaylaştıran selülit giderici krem

4- Hem bedenini hem ruhunu doyasıya şımartan ve tertemiz teninde misler gibi kokan parfüm

5- Tırnaklarını tüm çevresel faktörlere karşı bir şövalye gibi korurken aynı zamanda besleyen tırnak bakım yağı

6- Ve tabii ki günlük hayatın olmazsa olmazı, temiz iç çamaşırı hissininin her an seninle olmasını sağlayan Orkid Günlük Ped!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Karantina olsun veya olmasın bakımımdan asla ödün vermem. Kişisel bakımıma özen gösterdiğim için cilt problemlerim çok nadirdir, tabi beslenme ile de destekleyerek vücudumuza hem içeriden hem de dışarıdan bakarak bunu sağlayabiliriz ancak. Ayrıca kıyafet, günlük ped ve regl dönemlerimdeki hijyenik ped seçimlerime de her zaman güvenirim, Orkid'ten asla vazgeçmem <3
- Her gün saçımı yıkamıyorum.
- Her gün peeling yapmıyorum.
- 18 senedir her gün spor yaptığımdan
selülit problemim yok ama yine de
oluşmaması için akşam yatmadan önceselülit önleyici serum ve jel sürüyorum.- Yalnızca buluşmalar için parfüm sıkıyorum.- Her sabah el ve ayaklarımı at kılı fırçayla fırçalayıp nemlendirici krem sürüyorum, tırnak bakım yağını çoğunlukla haftalık olarak uyguluyorum.- Regl öncesi 1 hafta ve regl sonrası 2 gün Orkid günlük ped, regl döneminde de Orkid hijyenik ped kullanıyorum.
#TemizveFerah hissetmeme yardımcı olarak günlük bakım rutinimi tamamlayan 6 şey:
1) cildimi kurutmadan yeterince temizleyen, yağlı his de bırakmayan duş jeli
2) terlememi önlemeden terden sırılsıklam olduğum antrenmanlara eşlik eden deodorant
3) su bazlı nemlendirme özelliğiyle sivilce ve siyah noktalara karşı cildime bakım yapan yüz spreyi
4) cildimi temizledikten sonra açılan gözeneklerimi küçültüp -varsa- kalan kiri temizleyen yüz toniği
5) kullandığım ürünlerin etkisini arttırarak cildimi derinlemesine temizleyen profesyonel yüz temizleme cihazı
6) verdiği ferahlığı maske altından bile karşımdakine hissettiren diş macunu ve ağız çalkalama suyu
Biz kadınlar olarak o kadar şey yapıyoruz ama erkeklere sorsak -bir kısmını tenzih ediyorum- duş alıyorum derler. Ay biz kadınlar kirpik diplerimize kadar bakım yapıp güzelleştirmek için makyaja katlanıyoruz. Bari karantina zamannda salalım kendimizi. Boşverin kizlar. Bakim falan hak getire😂 hayatımızda kendimizi salıp rahat edebilecegimiz bu kadar uzun zaman birdaha gelmez.😂
Evde kaldığım günler boyunca kendime daha sık bakım yapar oldum. E tabi bunun meyvelerini de daha temiz ve sağlıklı bir ciltle aldım 🙂 Ayrıca evde spor yapmayı sıklaştırdığımdan Orkid Günlük bana en büyük desteği veriyor zaten ❤
Bakım ve hijyen adına yapılan her şey bana kendimi #TemizveFerah hissettiriyor 🌺 Orkid en iyisi benim fikrim ama herkesin denemesini tavsiye ederim Zor anların kurtarıcısı 😊 Orkid kullandigim sürece kendimi hep temiz hissediyorum teşekkürler ❤
Çok faydalı bilgiler olmuş, orkid yanımızda olduğu sürece sıkıntı yok😊
Cildim pürüzsüz ama kuru saçlarım düz tırnaklarım hızlı uzuyor herşey normal ama regl yok mu regl bir o dengesiz ama hem orkid'in uygulamasıyla dengesiz adetimi ne zaman olacağımı öğreniyorum hem de pedleriyle rahat oluyorum en iyi marka kesinlikle
Benim günlük bakim ürünlerim
- Yüz yıkama jeli
-Peeling evet ama her gün değil
- Nemlendirici
-Şampuan - saç kremi
-Duş jeli
- Vücut losyonu
- Tırnak bakım yağı
- Diş Macunu
Malum evdeyken daha çok bakım yapmaya başladık Dolayısıyla güzelliğimize çok dikkat ediyoruz ve bakım yapıyoruz Ayrıca güzellik bir bütünlük sadece tırnak veya saç vb değildir
Evde kaldığım günler boyunca kendime daha sık bakım yapar oldum. E tabi bunun meyvelerini de daha temiz ve sağlıklı bir ciltle aldım :) Ayrıca evde spor yapmayı sıklaştırdığımdan Orkid Günlük bana en büyük desteği veriyor zaten <3
Güzel bir duş, harika bir peeling, mis gibi bir parfüm ve tabi ki kişisel bakımımın olmazsa olmazı Orkid günlük ped günlük bakım rutinimin vazgeçilmezleri Teşekkürler Orkid ✌🏻❤
Sağlıklı ve güzel bir şekilde günlük bakımlarımızı uygulamayı özen gösteriyorum. Orkid iyi ki bizimle. <3
Orkid hep seninle💙
Günlük bakım rutinimde yüz ve vücut olarak temiz olmaya ozen gosteriyorum evde olmanın avantajıyla yuzumu kimyasallardan uzak tutup dinlendiriyorum
evde bile bakim yapiyorum yani kendimi kimseye begendirmeye calismiyorum sadece kendim icin bakim yapiyorum
Gerçekten biz bayanlar evde kaldığımız süreç içinde daha sık bir şekilde bakım yapar olduk. Çok güzel bir bence olmuş.💙
Kendimi bildim bileli.. değişmeyen tek markam.. orkid gece. Ayrıca diğer faydalı bilgiler için teşekkürler.
GÜnlük bakım rutinlerim benim olmazsa olmazım..
Orkid günlük pedler ise hem hijyen hemde temizlik için vazgeçilmez tercihim
İlk kez bu deneyimi yaşadığımdan beri yanımda olan tek marka orkid. Bakımlı ve hijyene öner veren her kadının olmazsa olmazı😇
Türk hahvesi posasından maske yapıyorum hiç bu kadar etkilisini görmemiştim cildi çok güzel temizliyor
Şundan bir 40 sene önce yaşasaydım bezle reflü döneminde ne yapardım hiç bilmiyorum. Orkid iyi ki var tabi ki büyük rahatlık
Orkid ipeksi dokusu ile efsane bebek gibi hissetmemi sağlıyor.❤❤❤❤❤❤
Rahat hissetmene çok sevindik💙Önceliğimiz her zaman sensin. 😇
Evde kaldığımız bugünlerde her şeyi salsak da hiçbir zaman vazgeçemeyeceğim bakım rutinim günlük ped kullanımı :) Temiz iç çamaşırı hissini hiçbir şeye değişmem.
Güzel yorumların için çok mutlu olduk💙
Her zaman bakımlı olmalıyız ve bakımlı olmayı ihmal etmemeliyiz 💜
Güzel bir duş ve ardından nemlendiriciler. Sonrasında pamuk gibi yumuşak bir cilt ! 👼
Orkid gerçekten çok güzel ve güvendiğim bir üründür yalan yok şimdi molped kullandım ben böyle özgürlük ve rahatlık görmedim istediğim gibi hareket edebiliyorum molpedin gecesini almıştım ancak sızdırmalar çok oldu ve rahat edemedim ancak orkid gece harika diyorum hiçte yanımdan ayırmam.
Evde dura dura iyice bakım yapar olduk kendimize ve her zamanki gibi pedimiz orkid gün içinde daha rahat hareket etmemi sağlayan ince dokusuyla gerçekten yokmuş gibi müthiş hissediyorum
Sayılan bakımların hepsi ayrı önemli fakat bana göre kusursuz bir cilt ayrı güzel elbette. Yine de yaptığım bakımlarda yüzümde ferahlık hissini seviyorum. Yeniden doğmuş gibi hissettiriyor ve tabii temiz olmak. Kim temiz olmak istemez ki? O yüzden bu evde kalmamız gereken günlerde de #TemizveFerah olmaya devam🙆🏻♀️
Valla ben pek bakım yapmıyorum😂
Yapmadığım halde yüzümde sivilce falan yok bayılıyorum buna 😂 tabi kaş bıyık alma dışında kastediyorum maske boya falan
Evde en iyi cilt bakımımı yaparak kendimi ferah hissediyorum. Garnier ürünlerini çok beğeniyorum. Özellikle peeling ve yüz temizleme suyu ile fırça seti çok hoşuma gidiyor.😊♥
merhaba . Bunlarin hepsi evet ise yarayabilir ama sunu unutmayalim şeker eşittir zehirr bu madde sizin yüzünüzü yağlandirir kilo verirseniz yüzünüz siklasamaz hatta sarkma bile olabilir bunun icin lütfen bırakin bu güzzelik islerini ve hayatimizi şekersiz mükemmel kilalim. şeker gençlik döneminde erkek kadin olsun hormonlari bozar günümüzde kizlarin geç adet olmasi erkeklerde meme büyümesi çok önemli şeyler...
Parfüm dedin beni benden aldın. Valla benim için Orkid markasından başkası yalan. Herkese de tavsiye ediyorum. <3
Orkid hep seninle💙