Herkese merhaba,
Regl döneminde genelde öz güvenimiz düşüyor. Vücudumuz şişiyor, duygusal karmaşalar yaşıyoruz ve kendimizi ara ara beğenmiyoruz. Sizlere bu dönemde öz güvenimizi geri getirecek tüyolar vereceğim.🙌
1- Bol sıvı içerek ödemlerden kurtulun

Bol sıvı içmek bilinenin aksine ödemleri vücuttan atmak için çok yararlı. Bu dönemde kendinize sıvı almanızı kolaylaştıracak yöntemler bulun.🥤
2-Kendinizi içinde en çok beğendiğiniz kıyafetleri giyin

Kendinizi en fit hissettiğiniz kıyafeti giymek aynaya baktığınızda kendinizi daha çok beğenmenizi sağlayacaktır. En sevdiğiniz kıyafetlerle kendinize süslenin.👩
3-Aynaya bakıp zor da olsa kendinize iltifat edin

Bu dönemde kendimizi beğenmeme eğiliminde olabiliyoruz. Bu nedenle bilinçli olarak aynaya bakıp kendinize iltifat edin. "Bu gün ne kadar güzel görünüyorum", "bugün saçlarım çok hoş görünüyor" gibi. 😎
4- Cildiniz bu dönemde yağlı olabilir bu nedenle makyajınızı güzelce temizleyin

Bu dönemde özellikle cildimiz normalden daha fazla yağlı olabiliyor. Bu nedenle makyajımızı daha iyi temizleyip yağsız nemlendirici kullanırsak daha sağlıklı bir cildimiz olur. 😉
5- Daha sık duş alın

Bu dönemde ter bezlerimiz daha fazla çalışıyor ve daha fazla terleyebiliyoruz. Bu nedenle daha sık duş alırsak kendimize güvenimiz daha fazla artar. Özellikle toplum arasında kendimize daha fazla güveniriz. 🤷♂️
Umarım yararlı olabilmişimdir.
Sizleri seviyoreee...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar