Selamlar,
Ben bu aralar regl dönemimde sevgilimden duymak istediklerimi duyamıyorum. E hormonlar coştu tabi, her zamankinden daha fazla ihtiyacım oluyor.
Biz kızların bu dönemde çok güzel cümlelere ve anlayışa ihtiyacı var. Biraz anlayış lütfen:)
Duymak istediklerim şunlar:
''Seni her halinle seviyorum.''

Her yerim foş foş ödem içindeyken bu cümle bana çok iyi geliyor:)
''Sana kendini iyi hissetmen için çikolata aldım.''

Çikolatasız ben bu dönemde stresten patlarım. Düşünüp alsan kabeyi 100 kere tavaf etmiş kadar sevap alırsın.
''Ev biraz kirlendi ama sen dinlen, ben yaparım.''

Ev dağınık ama benim umrumda mı? Benim dinlenmem gerekiyor. Bu cümle beni huzura erdirir...
''Ağrın varsa söyle sana hemen sıcak su torbası hazırlayayım.''

Ayaklarıma sıcak su torbası yapacak halim yok. Ağrımın geçmesi senin de hayrına...
''Tamam hayatım sen hep haklısın :)''

Kılıbık olun demiyorum tabi ki. Ama bu dönemde azıcık alttan alabilirsiniz.
Birazcık sevgi dolu ve düşünceli cümleler bu dönemde bile bizi adeta bir kediye çevirecektir.
Sevgiler...
#AngelKiss
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Doğru