Aslında her kadın güçlüdür ama kabul edelim bazılarımız biraz daha fazla güçlü. Onlara biz bile hayranken erkekler nasıl olmasın ki? Kimlerden mi bahsediyorum? Ayrıntılar bu Bencemde gizli ;)
NOT: Unuttuğum detayları yorum olarak paylaşmayı ihmal etmeyin lütfen :)
Her şeyden önce öz güvenleri tamdır ve bunun asla dış görünüşle ilgili olmadığını iyi bilirler.

Her durumda kendileri olmayı seçerler. Doğallıkları en büyük kozlarıdır.

Başkasında asla onlarda durduğu kadar güzel durmayacak, kendilerine ait tarzları vardır.

“Söylenmek” kelimesine sözlüklerinde yer yoktur.

Kime, ne kadar güvenmeleri gerektiğini iyi analiz ederler.

Özel günlerde bile modları hep yüksektir.

Çünkü böyle günlerde kendilerini her an ferah ve güvende hissetmelerini sağlayacak ürünü çok iyi bilirler ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar