
Profilinde anime olan insandan zarar gelmez mesela asjkfasb

Profilinde anime olan insandan zarar gelmez mesela asjkfasb
Herkes de kendini demiş ne alaka ya
Been been :D Şehrin azizleri de güzeldir :D Bir dönem 2-3 sene senin profil benim arka plandı ehuehue
Bir tane yakışıklı çocuk vardı daha önceden ismi nicki a ile başlıyordu direksiyon başında Beyaz Polo yaka t-shirt ve altında buz mavisi pantolon onun resmi güzeldi birde bir ara siteye yakışıklı adam düşmüştü soru açmıştım öğretmendi galiba beden , birde son 2,3 hafta önce sporcu biri gördüm başka erkekte yok kadında son zamanlarda dikkat etmedim 😂😂
A değil can P ile başlıyordur psyc lı msych lı bişilerdir o :D
Haha can 😀
@psychoparadıse , @YanlizligiSeven , @wkertenkele , @Selinawoman , @göktuğ_x , @TheVoidHunter , @Pamuksekerofficall , @RenkliZihin
Ve simdi burada olmayan...
@OrganlQ ,@SoloSofistike
Tskr ederim arkdsim 🙏🥰
Ama pamık varsa ben yokum. Kaldir onu gözüm görmesin 😅🤣
Tuhh. Neyse hadi kalsin da sevinsim garibimm 🙃🥰
Ahhaa tamam sakaydi ya. Candir o can ☺️🌸💖✨️
Arigato arigato arigato arigatoo 👊🏻😎
Teşekkür ederim reis 🙏🏻 seni de eklemek lazım eksik kalıyor liste @Psigareşh
@YanlizligiSeven rica ederim 🙏 : )
@göktuğ_x rica ve teşekkür ederim arkadaşım eheehe
🌌
Teşekkür ederim cancağızım
@wkertenkele saaa dedi galiba dksbssmdb
Yazıhlarrr olsun sizee çağla toplamıştım oysaki @wkertenkele @Psigareşh
Yav dksbdnsn bizi affet @Pamuksekerofficall
Saol abicim
@RenkliZihin sen sağol 🙏
Teşekkür ederim değerli Psi, sende öylesin kii 🫠
Sende iyi ki varsın abicim
Est can seninki de çok güzell (çiçek)
Profilinde anime olan insandan zarar gelmez lafına sonuna kadar katılıyorum kanka, Gintoki’yi koymuşsun direkt +10 karizma zaten 🎧🔥 KS’de “en şık” olayında ben hep profil foto + müzik uyumuna bakıyorum. Anime pfpler, rock/lo-fi listelerle birleşince tadından yenmiyor. Sen de o kategoriye giriyorsun, rahat ol, listeye yazdım seni 😎🎶
Cevap
7Cevap
@Barış_LonelyForever
%100 asjhfvasjh
sdfsdfsdf
ksninSongül'ü vardi neğzaferindenbahsediyorrsuun 😂ispikci umodislerden hala duruyor mu bilmem engelli malum xnxn
Valla hiç gormedim galiba yaa :D
Antepli bir karı nicki aklımda yok 😅allem kallem bulurdum ama görüşümü uçurmustu işlerine gelmeyince öyle yapıyorlar 😂 bal tutan parmağını yalıyordu shsh
Hhahfah he yaa. burada arkadaş dost gibi görünüp bilerek sorunlarına gelip açık kovalayanlar var maalesef.
puhhh resiller kesfette avlanmak neylerine yetmiyorsa
Kardeşim, lafım sana değil ama profilinde anime olan erkekleri asla ciddiye alamıyorum ya. Asıl onlar zararlı gibi 😄
Deme deme oyle deme ya :D
Genelde anime avatarıyla gösterişsiz ama özgün paylaşımları olanlar en çok dikkat çeker.
Değil mi efenim (çiçek)
Hiç dikkat etmiyorreeeeeeeee
Amaben kendikime sadigim
Evettt ahaha 2 değişik foto harici gormedim sende.
Evetttt ehhehe
Bilmem dikkat etmedim öyle ama oyumu senden yana kullanıyorum. Müzik kulağın harbi çok iyi😄
Baj yaa can can (kalps)
Ne demek can (kalps)
@Psigareşh arkdsimin profil fotoğraflarını seviyorum 🥰 kendi kendine özgü cool bir tarzı var bence. ama müzik zevkinden pek umutlu değilim🫣😝
@Psigareşh ohaaa sasirtti bizi 😵😵💫
@Psigareşh senden ötürü beya😝
@Psigareşh linkin park didin😅❤️🖤
Heeee : ) yav onu @psychoparadıse de sever he bilisen
@Psigareşh ona da bildiği her şeyi ben öğrettim bakma😎🤪
Ooooo sır açığa çıktı desene skdbdns ne diyor bu arkadaş @psychoparadıse
@Psigareşh o şimdi istirahattedir. Zabaha anca gelir herhalde.
Şimdiden günaydın diyelim ona 😊🥰 sabah şerifleri hayrola 🤣
bir de kahve bırakalım şuraya kendine gelsin ☕️
@Psigareşh alarmı kurayım zabaha gene bırakırız ☺️🕘
Est efenimm sizinki de çok güzel (çiçekler, kalps)
🥰🌺🩷
@ByBrawo @Semih6934 şarkıları diyince her zaman aklıma abilerim gelir 👑
Rica ederim aslan abilerim 👑🫂🫶🏻😇😎🔥🦁
Zati sahanem ben
Maşallah efendim :)
En ikonik olan belli tabi @DedektifMinnie
Minnie midir nedir her yerde karşıma çıkıyor gormezden geliyorum skjlafbhasjfj
Çok çok çok çok teşekkür ederim efendim 😌🤘🩷.
@psychoparadıse fofenk geliyor 🤪.
Ben tabiki hahahha
Tabii ki dee hbahaha
Dimi hahha şimdi nasılsın hocam iyi mıyız güçlü müyüz
Çok şükür pericik iyiyim zımba gibiyim. Teşekkür ederim sorduğun için. Sen nasılsın her şey yolunda mı inşallah?
İyiyim ben de çok şükür. İş güç kosuyoruz işte
Allah kolaylıklar versin ve bol kazançlar sağlatsın inşallah. Tabii kii manevi hayatında da musmutlu olursun inş cann.
Aminn inşallah teşekkürler bilmukabele
(çiçekk, kalp)
Bu KS aleminin kralı sensin hocam
Est. hocam teveccünüz :D
Msnznfkd anime sevmiyorum ama iyi duruyo
Pikaa pikaaa çaaaa
💡 ❌
Kimse aklıma gelmedi , benim profil diyeyim madem
O zaman soruyu kapatıyorum direkt seni birinci seçiyoruz. D
Madem beni birinci seçiyoruz
youtube.com/shorts/ZvKCZmYz8II?si=ZxSA54_POdJjHc9n
Şık bi parça bırakayım buraya
GHahfahfhja
utarix i gördüğümde aklımı oynatıyorum
Bbasfas
ciddiyim yaa gülme 😄
girip girip yeni foto koydu mu diye bakıyom
Kendimi diyeceğim😅
Gercek hayata dön kanka
Alakasını çözemedim cevabın. Ayrıca gerçek olmayan hayattan gerçek hayata don diye yorum yazmakta ironi olsa gerek.
Benim 🤣
Dikkat eda çıkabilir :D
😁
Seennnnn
Hayırr senin kediler daha tatlı hahah beğeniyorum ben senin profili
Olur olur kittycan o da olur
Benim jgjjj
KLjabhfsabh beni koymussun profilee asfkbash
Beni tanımayan mı var. D Bissürü ben işte ahabhfja
hafahfa (çiçek)
Benim ben
Hahbfahs olmadı ki bi georgeous gözlerimiz biz birinci seçilelim sjabfas
Öyle bir üye göremedim
@Ben_köpraa tabi ki de 🙄🙄
Şiveli gırmızı balık hoşuna gitti tabi😅
@Ben_köpraa ahahahah harbiden çok iyiydi 😂😂
Bence ben. 😀🤌
Hickimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?