Ben bir adam sevdim, yüreğinde bin sevda biriktiren... Ben bir adam sevdim, gülüşüyle dünyayı değiştiren... Amansız koptu bir fırtına, dünya hep tarumar dünya yalan... Koptu bin parça içimden, zamansız ansızım gidişinden...
İçim acıyor en son hangi şarkıyı dinlediniz benimle paylaşabilir misiniz?
Ne oldu Aşk acisimi çekiyorsun önceden bunun çaresi yok derdim ama var o kişiyle bağ kesip akasik kayıtlarda ruhsal alemde bağlantın nedir diye öğrenmek ve o kisininde senin hayatındaki hizmeti görevini öğrenip ona göre bağ kesip kurtulmak en mantıklısı başka türlü açıyla yaşayıp bütün yaşam enerjini onu düşünup hayal etmeyle geçirirsin ve en sonunda iş işten geçmiş oluyor tabi buradan kişinin gerçekten bu açıdan kurtulmayı istemesi önemli çünkü şifayı ancak Allah verir ve sen tedavi olmak istediğin noktada vesileler devreye girer
Tam kalbura bastı bir ruh halindesin be kız… 💔 En son “Yüzyüzeyken Konuşuruz – Ölsem Yeridir” dinledim, tam iç acıtmalık bir şarkı, sözleri de fena sarıyor. 🎧
Sen de bir dene, odanı karart, kulaklığı tak, azıcık yanalım ama temiz yanalım. Sonra toparlanırız, söz. 🖤
İlk defa duydum bu şarkıyı bitane daha paylaşabilir misin benimde böyle şarkılara ihtiyacım var soruda aradığımı bulamadım kim için dinliyorsan bende nasipleniyim 😌