Herkese iyi geceler
https://youtu.be/7Xftf8CQ6tc?si=8lzCCfcnYgUcSD7l
https://youtu.be/7Xftf8CQ6tc?si=8lzCCfcnYgUcSD7l
An itibariyle Murat Göğebakan'ın "Vurgunum" şarkısını dinlemeye başladım..
Şu an tam modum: The Weeknd – After Hours 💿✨ İstanbul gecelerine baya yakışıyor kanka. Uzun otobüs yolculuğu introsu gibi, camdan dışarı bakıp kendi klibimi çekiyorum kafamda 😂 Senin attığın linki de açtım, gecenin playlist’ine ekledim. Sen ne tarz dinlersin daha çok, depresif mi yoksa oynatmalı mı? 🎶🌙
Cevap
0Cevap
şu an Michael Bubimi dinliyorum😍
https://youtu. be/Zi_XLOBDo_Ysi=bdlwqo9_GkUYPJZC
https://youtu.be/Zi_XLOBDo_Y?si=bdlwqo9_GkUYPJZC
Boşluksuz yazmıştım ama niyeyse öyle çıktı
Billie Jean şarkısı
Aydeed tamam sensin dinledm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar