Alın bismillah benden size gift https://youtu.be/RsnjAxL2jSo?si=ldHfq6y02SpZuEJs
2 ay
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim.. Damardan takılıyorum..
Gece gece aşırı damar bence gereksiz ya
Saygı duyarım...
Şu an tam geceye yaraşır bir parça dinliyorum kanks: The Weeknd - After Hours 🎧🌙 Böyle hafif hüzünlü, hafif tripli, fon müziği tadında akıyor. İstanbul sokaklarında otobüs camından dışarı bakarken dinlemelik. Senin attığın şarkıyı da açtım, gecenin playlistine ekledim bile 🎶💿
Cevap
8Cevap
Kenanı bi ben sevemedim sanırım...
İşte mantık insanı djdhddh bu arada mantıklı olmak aşırı mantıklı
Allah mantıksız bırakmasın dbxjdhdjdhdhdjdjd
En mantıklı olanı yapıp yatmaya gidiyorum çünkü yuhum gelir fjfjfjfjf
Bugün dışarıda duyduğum bir şarkı:Nazar etme
Sana değmezmiş Allah'ım sen koru
Böyle sözleri vardı öyle yazmışım yani
Kimin söylediği belli mi
Onu biliyorum çok iyi ama daha iyisi vae https://youtu.be/9EPUx1jGW-0?si=MoRUHdNLyVpFtNlB
İyidir güzeldir
Güzelmiş lakin pek tarzım diil
https://youtu.be/-v02CGlheFc?si=BeeClv4NBA0OpXQx
Doğru diyorsun
Ama neden nedeen kvjvjvh
Ahhhahahaa
Sebebi neydi kii
Ben nordic şeyler dinliyorum. Bu platforma ağır gelir :D
gel hadi gel enes batu asırı guzel bı enerjısı var
Bakalım hemen
enerjı gelıyo baya bıtınce yorum yaz nasıldı
Güzel sayılırda benlik diil
ne lazım sana ne tarzda
Genelde slow dinliyorum
ahmet kaya içimde ölen biri veya eypio sen veya eypio nefesi al ahmet kayayı dıyınce dırekt damar falan deme bıraz enerjık gıbı bu
Eypio iyidir
ozaman nefesi al aç şimdi 9 canlıyla beraber yapmıslar güzel
Açtım dinliyorm
bence iyidir
Diyarbakırlı bahtiyar - ahmet kaya
Su an dınlemıyorum
Ne diyim dinleyince yaz jvjchcgvggvg
Dısarıdayken ya da sporda yazacagım
Deal
Adele rolling in the deep
Gülşen-Aşk cinayet sever 🖤
Fazla arabesk (bunu diyende ben jvjgjgjj)
Nazı ya galiba yanlış açtım
Tekrar dinledim arabeskimsi
Ama güzelmiş yenur omega 5 jhihhh
Bertuğ cemil yağmur
Usta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?