Gözlerini bile bile unuttum? Adına çizik çektim dediğiniz ilişkiniz oldu mu?

Merhabalar KS halkı uzun zamandır aktif değildim. Sizlere hem güzel bir şarkı paylaşayım istedim hem de bu türkü ile şöyle bir eskilere dalalım dedim.

Gözlerini bile bile unuttum? Adına çizik çektim dediğiniz ilişkiniz oldu mu?
Cevapla