Merhabalar KS halkı uzun zamandır aktif değildim. Sizlere hem güzel bir şarkı paylaşayım istedim hem de bu türkü ile şöyle bir eskilere dalalım dedim.
2 ay
Merhabalar KS halkı uzun zamandır aktif değildim. Sizlere hem güzel bir şarkı paylaşayım istedim hem de bu türkü ile şöyle bir eskilere dalalım dedim.
Merhaba zevksizhayat uzun zamandır yoğuudun nerelerdeydin herkes yolunu bekliyordu 🤭
Gözünü unuttuysak unutmuşuzdur bir de nağmeler sıralamayız o kişiye.🤪
Dalga geçme ya :) :) :) Yolumu bekleyen yokta güzel sohbetleri özlemişim sadece :)
Ah efenim dalga geçtiğimi düşünmeniz beni üzer 😄
Siteyi boşladık biraz bir bakmışsın hepten gitmişim :)
Hayırlısı olsun efenim. 🐣
Bugün üşengeçlik yapıp sitede takılcam proje çizmem gerekiyor ama artık bakıcaz :)
Sitedekiler size çizer birşeyler takılın tabi. 😬
Ne yapayım müşteri yurtdışına çıktı bugünbende ptesiye kadar yok dedim biraz vakit geçirim. Az önce telefon geldi başka bir yerden aradılar yarın 1-2 arası toplantı istediler nazar ettim kendi kendimi :)
Hayırlı işler 🤓
"Gözlerini bile bile unuttum Adına çizik çektim" dediği birini unutmuş olmuyor. Aksine zihnine kazıyor insan 😂
Unutmak böyle bir şey değil arkadaşlar. Gördüğünde adını dahi hatırlamıyorsan işte o zaman unuttum diyebilirsin.
Ben seni unuttum diyerek unutulmaz..
https://youtu.be/lYQ0LME3Tqc?si=ZcyJSCI3EYKM5EyoAaaa bu şarkıda efsane yalnız. Adını unutmak imkansız bir şey ama
Unutmak mümkün olmuyorsa kabullenip alışmak en doğrusu. Geçmiş bırakın da geçmişte kalsın.
Sen hatırlayıp duyguyu büyüttükçe beden onu güncel veri olarak algılayıp şu an yaşanıyor zannediyor 🙃
Bu türküyü açınca direkt eski defterler kokmaya başladı buralar 🎶 Gözlerine bile isteye unuttuklarım oldu mu? Oldu be kanka. Hem de “dönmesin” diye üstüne fosforlu kalemle çizik çekip sonra stalk manyağı oldum 🙃
Sen anlat, hangi ilişkiye çizik çekip hangi şarkıda aklına düşüyorsun? 💔🎧
Cevap
5Cevap
Hayır olmadı
olduysa oldu sana ne arkadaşım,? sana hesap mı vericez 😏
Ben garson değilim hanımefendi ödemeler kasaya :)
halbuki bahşiş verecektim ama... neysee😏
100 euro alayım :)
Gecti gecti
İban atıyorum
Oldu gözlerini bile oyarsın o derece unutturur bazısı
Ahahahaha olsun yinede oymayın o gözlerin zamanında hatırası vardır
Hatırası olsa bunu karşılıklı hatırlar ihanet etmez insan bence her anlamda
Sende haklısın doğru ihanetin affı olmaz zaten
☕🙏
Ayrıldığım an biter benim için, değeri sıfırlanır
Ooo ne kadar netsin
Öyleyimdir, öyle olması lazım bence zaten
Adına karaktersizliği yüzünden çizik çekmiştim. Bitki fuarımsı gibi şey nasıl geçti. 😊
Selamlar insan hayatı maalesef çok sevse dahi bazen üzerine çizik atmak gerekiyor. Gayet güzeldi tek sıkıntı çok erken bitti :( Bol bol insanlara hidrosol ve fide hediye ettik. Gelen katılan herkes mutluydu. Bazı eski dostları gördük günümüz keyifli geçti. Sorduğunuz için teşekkür ederim.
Rica ederim. Güzel geçmesine sevindim. Keşke daha uzun olsaymış
evet aslında bir kaç gün sürebilirdi bu konuda Kadiköy Bel. kızdım :) İnsanlar bedava tohum alıp böyle soru soruyorlar aşırı hoşuma gidiyor bilgiyi paylaşmak.
İlişki değil ama babamın gözlerini sesini yüzünü unuttum
Ahh bu sözün beni üzdü harbiden. Allah rahmet eylesin.
Çok özlüyorum büyüdüğümüzü göremeden gitti başın sıkışınca yalnız olunca babam olsaydı böyle olmazdı diyorsun
Hayat maalesef bu konuda acımasız. İnsan sevdikleri ile sınanıyor ve sonra yaradana sığınıyor.
Herkesin var bir hikayesi işte kızları olarak babamıza layık kızlar olmaya çalışacağız ki Allah razı olsun Ne güzel evlatlar yetiştirmiş desinler🌸
Nur içinde yatsın onu hatırlamanız dahi ruhunu mutlu ediyordur.
Çok teşekkürler ❤️
Usanmazdım saatlerce baktığım
Gözlerini bile bile unuttum. Ah be oldu zamanında bişeyler
Herkesin var bi hikayesi.
Üstünü çizip kalemini kırdığım şahıslar mevcut...
Haha oldu herhalde. Aman her şey bir gün geçiyor. yoluma bakıyorum 🙂
Lisedeki ilk sevgilimdi, adına çizik çekip gözlerini bile bile unuttum sandım ama hala hatırlıyorum.
Gözleri çıksın inşallah ya
@birsuskuncicek tövbe
Haha
Çiçekler göz çıkarmaz
İlişki değildi ama unuttum 😏.
Demek ki her şeyin bir sonu var.
Hak edenler unutulmalı 😏.
Bitince öyle oluyor zaten
Evet hepimizde bir hikaye var.
Uzun zamandır dediği de dün 😝🤣
1 haftadır yokum ya aşk olsun demek ki hiç fark etmemişsin :)
Ben de fazla girmiyorum ya çok da önemli değil 😊
O sırada her gün soru soran sen :)
Ahahahah her gün sormuyorum ya 🤣
Gidince kıymetimiz anlaşılır 😄 hem nazarada gelmezsin artık 😄
Ahahhaha aynen git de bi nazar değmesin aşklarıma 😝🤣😂
Aşklarıma diyor ya kahkaha attım 😂😂😂😂
Ahahahhaha benden selam söyleyin bütün aşklarıma 😂🤣
Aşk deposu musunuz hanımefendi 😀
Sevgilim olmadı🤷🏻♀️
evet oldu
Olmadıı
Hayır olmadı
Oldu geçiyor
Oldu evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?