Sizce bu sözlerden şarkı sözü olur mu yani şarkı olur mu?

Olamadık bir daha eskisi gibi
Yaktık yıktık bize dair her şeyi
Özleminse sen hala tutuyor içimde dün gibi
Kabullenemedim bir türlü bu kalpten gidişini

Şimdi kim sorsa bana seni
Diyorum nerede kimle
bilmiyorum
Oysa hala kendi kendime
Her gün biraz daha direniyorum
Fayda etmez bilirim son çırpınışlar
Sensiz bir kadere boyun eğiyorum

Hata aramıyorum artık ikimiz de
Kavuşmak yoktu belki kaderimizde
Direndim çünkü umut vardı hep gözlerinde
Ne yazık yarım kaldık kendi içimizde

Güncellemeler
1 ay
Hiç müzik bilgim yok arkadaşlar
Kendim içinden geçen duygularla yazdm
İlk defa şarkı sözü yazmak istedim
Normalde şiir yazıyordum
Sizce bu sözlerden şarkı sözü olur mu yani şarkı olur mu?
Cevapla