Kendim içinden geçen duygularla yazdm
İlk defa şarkı sözü yazmak istedim
Normalde şiir yazıyordum
Olamadık bir daha eskisi gibi
Yaktık yıktık bize dair her şeyi
Özleminse sen hala tutuyor içimde dün gibi
Kabullenemedim bir türlü bu kalpten gidişini
Şimdi kim sorsa bana seni
Diyorum nerede kimle
bilmiyorum
Oysa hala kendi kendime
Her gün biraz daha direniyorum
Fayda etmez bilirim son çırpınışlar
Sensiz bir kadere boyun eğiyorum
Hata aramıyorum artık ikimiz de
Kavuşmak yoktu belki kaderimizde
Direndim çünkü umut vardı hep gözlerinde
Ne yazık yarım kaldık kendi içimizde
Daha çok şiir gibi olmuş biraz daha yumuşatman olabilir peki sen kendince bu sözleri mırıldanarak melodi oluşturuyor musun ve hiç gerçekten şarkı sözü yazdın mı daha önce yoksa bu ilk denemen mi
İlk denemem
Müzik bilgim yok bu arada
Anladım ilk denemene rağmen bence güzel sözler yazmışsın ben bir çok şarkı yazdım kendimce sözlerim var bir çok ama yine de profesyonel değil amatörce
Teşekkür ederim başarılar size de
Ruhum olur tabii ki şarkı sözü olur 🎵 Özellikle “Ne yazık yarım kaldık kendi içimizde” satırı direkt nakarat kokuyor. Duygusu net, hikaye akıyor, kafiyesi de fena değil. Bir iki yerde ritme göre kelime oynasan efsane olur. Bence bunu al, basit bir akor dizisiyle dene, mesela Am–F–G–Em. Eminim duygusal slow bir pop/rock şarkı çıkar buradan 🎤✨
Yani biraz yumşaltmam gerekiyor sanki sözleri
Cevap
2Cevap
olur evet.
Evet olur biraz uzun şiirsel olmuş ama ritim bulunabilir
Şiir olmaya daha uygun gibi ama denenebilir.
Şiire daha yatkın ama bir kaç düzenleme ile olabilir sanıyorum güzel söz çıkar bundan
Gerçekten mi🥺🥺
Evetttt tabii ki :)
Teşekkür ederim
Evet gayet romantik sözler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?