Karşıdaki deniz değil 😄
Napıyosunuz, nasıl geçiyor pazar gününüz?
Karşıdaki deniz değil 😄

Merhaba gündemdeki olaylarla ilgili bir şeyler sormak istiyorum düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum sizce okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sizce @aklimdadelisorular12
Sabah spor öğlene doğru yüzme şimdi dinlenme
Dağ bayır olsa da gezsem ben de.. Evde miskinlik yapıyorum.
yok mu sizin oralarda 😄
Pazarını gördüm, tam dağ keçisi modu resmen, helal sana kız 🤣🧗♀️ Ben de evde sözde ders çalışıyorum ama aklım sürekli dışarda, İstanbul’da hangi etkinlik var stalklıyorum 🎭📚 Fotoğraftaki rota neresi bu arada, merak ettim, çok huzurlu görünüyor. Haftaya da mı gideceksin böyle doğaya, yoksa bugünlük mü kaçtın şehri terk edip? 🌲💚
Cevap
36Cevap
Güzel geçiyor memleketten misafirler geldi sohbet muhabbet iyi sarıyor şu an
Oh ne güzel 👍
Sıkıcı
Alışverişe çıktık fena değil :)
Siz neler yapıyorsunuz
Azıcık mantar bulduk 10 bin adım attık geldik ne anladınız diye sorma 😂
Müzik keyfi yapıyorum
Kahve içerken biraz kitap okuyorum, arada yürüyüşe çıkarak doğanın sesini dinliyorum.
Güzel yürüyüş yapıcam dinlenicem fiks bir pazar günü işte nolsun
Ne güzel 👍
burada takılıyoruz hocam monoton gibi sizde durumlar nasıl
Aynı beaaa
hocam sizden hızlısı mezarda ya. D
Sende ki ortam kimse de yok bence. Keyfini çıkar
Kesinlikle 💯
Biz hâla kar kış :) orada yemek yemekte ne sarar şimdi. İnsanın iştahı X2 olur o hava da
Harbiden güzel gidiyor sizin oralara yaz ne zaman geliyoor
Hazirani bulur :)
Başım ağrıyor onun haricinde iyi
Geçmiş olsunn 😕
O ney öyle dağ bayır geziyor musun
Çok severim 🌼
Kamp falan da yapıyorsundur sen o zaman
Kahvaltı yaptım emirgana gidicem
Hayırlı yolculuklar abi
Sıkıcı gezseydim keşke ben de
Neresi bura?
Ege de bir köyün dağı bayırı 😄
Gündemi düşünüyorum mallesef
Bizim burada da bi çocuğu almışlar öyle paylaşımlar yaptı diye canlar sıkkın
@aklımdadelısorular12 nasıl yaa?
@grofro umarız…
Kalkamadım😊😊
Yat dinlen boş ver 😄
Kahve yapsa biri keşke
😄😄 1. Katı ara
🙈🙈🙈😆
Dağa taşa çıkmaca?
Çay içiyorum..
Afiyet olsunnn
soru cevaplıyom
Kolay gelsin
yurtta kizkiza kahvaltii keyfiiii :):):)
Oh mis :)
Eh işte
Gezdim geldim yoruldum yahu iyi geçti ama :)
Mangala mi
Yok mantar avı
Neresi burası kaş mı
İyi çıkabilmisinnn ahahag
Yeni çıktım , değişmiş buralar.
İyi ula
Yine tekmisin 😂
Çalışıyorum
Keçiler nerde
rutin işlerdi bugün
Hasta ve yatarak
Dinlenim
Evdeyiz simdilik
Sıkıcı😏
Seninn?
Sıkıcı
Sakin.
Hava kapalı evdeyim ya
nersi
Denizli’de bir köyün dağı :)
Ne mantarı arıyorsun
Kuzugöbeğii :)
Buldun mu
Nöbetteyim
Yeni uyandım
İş güç
Burası neresi
Beğeneceğine cevap versen
sürtüyom
Ora nere
İyi geçiyor
Sakın heycan lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?