Güncellemeler
+1 yıl
baya da acıktım. kalkıp gözleme ısıtayım az kendime
bayadır bitirmeye çalıştığım bir kitabı (ölü canlar) yarıladım. devameke.. ama hava da güzelleşti dışarda, uyku bastırmaya başladı. yatakta kitap okuyunca hem yoruluyor insan hem de uyku bastırıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Güzel geçiyor. Pazar misafirliği hazırlıklarımızla🌸🌹
Duygu durumlarımızı kendimiz belirleriz bende nötr ol ayı seçtim bugün kendimden özür diliyorum.
benim bu son aylar çok müthiş geçmiyor doğrusu. inişler çıkışlar dönemi deyip kendimi teselli ediyorm
Dndndnn bende ne yapalım kanka
geçer hayırlıysla bu modlar da :d
Hehe pazartesi başlarız
Kolay gelsin baya kafan bunalmış daralmışsın. Çık dışarı gez folaş kafanı dağıt biraz. Dean değildi benim düğüne gittim
Başım çok ağrıyor berbat
dün de benimki öyleydi ful gün ya.
Çok kötü
neden
En büyük nedeni hava sıcaklığının aşırı yüksek olması
colombiadaysan normal. biz üşüyoz
İstanbuldayım 17 derece eriyorum
yuh 😂😂😂 İstanbul gayet serin mevsimine göre.