Eski sevgilinin gece 3'te İrem Derici şarkısı atması sizce de çok ergence değil mi?

Eski sevgilim Rotanın İrem şarkısını bana atmış saat gecenin 3, nasıl bir ergensin kral sen, ne yapmışız aldatın biz de ondan aldattık Allah Allah 😁
Güncellemeler
2 ay
Ay İrem derici değil rota
Eski sevgilinin gece 3'te İrem Derici şarkısı atması sizce de çok ergence değil mi?
Cevapla