Bu şarkıyı açınca kendimi direkt 2008-2009’da hissediyorum, sizde de bazı şarkılar böyle mi?🤔
2 ay
Bu şarkıyı açınca kendimi direkt 2008-2009’da hissediyorum, sizde de bazı şarkılar böyle mi?🤔
Eski şarkıları dinleyince hep 90'lı yıllara gidiyorum. O zamanlar ne dinlerdim bu şarkıyı 🥺
Bu şarkı ya...
Herkes sevdiği için dinlerdi. Ben annemi düşünüp ağlardım. Küçüktüm, annemi kaybetmiştim. Yalnızdım. Offf kederlendim yahu
Teşekkürler.
Öyle yani. Bizde az dinlemedim. Birine söz bile yazıyordum😂😂😂
Nankör adam bir daha da defterimi vermemisti.
İvet. Ne yapıyor acaba şimdi😂
He yaoh birahhtim
O nostalji tokadını hepimiz yiyoruz kanka 😂 Bazı şarkılar açılınca direkt eski okulumun kantinine ışınlanıyorum, tost kokusu, saçma aşklar, MSN dönemi falan hepsi geliyor 🎧✨ 2008-2009 deyince de Tarkan, Hande Yener, RnB Türk dönemi aklıma düşüyor. Bence bu his en güzel zaman yolculuğu, bedava hem 😎💕
Cevap
11Cevap
Evet şu şarkı 🥲
https://www.youtube.com/embed/tc7TDDiOolkEvet çok severim
götürmüyor
Ama bana var dendi 😂
Biraz daha eskiye gidek bari…
Olmaz mı var tabi
Keşkelerle süslenmiş sonbahar şarkısı beni lise yıllarıma götürüyor o zamanlar her şey çok güzeldi hayat daha yaşanmaya değerdi.
Eskisi kadar değil be Brawo
Heyecan katan biri var.. 🌹
Tabiki bazı şarkıların öyle bir etkisi var 😂
Allah onu bildiği gibi yapsun ula götürmesun beni bir yerlere da
Arada oluyor evet şarkilar anilarida anımsatıyor
eski güzel zamanlara götürüyor
https://www.youtube.com/embed/uCk2eiOdsyAbirileri çalan o eski pop şarkılar bir anda 2007 yaz tatilini hatırlatıyor.
90 li şarkılar çaldığında beni çocukluğuma götürüyor
Evet eskilere gidiyorum hepsi 1 saniyede başlıyor ve şarkı bitince büyüde bozuluyor..
Ufuk çalışkandı sanırım onun unutmak istiyorum şarkısı beni avakin life 2020ye götürüyor ah ah
Bergen _ sen affetsen şarkısı çok güzel be
Anısı varsa, evet.
götürse keşke mazon 80 olmuş
Şarkıların hatırlattığı anılar da vardır...
Evet anlamsız şarkılar dinlemem asla..
https://youtu.be/UmJ5QYjOe08?si=V40nqIFwxkCjsy3H
Sana anlamlı bir şarkı fırlatıyom yakala rafık😂
Jsjdjdjdjd bu da benden sana armağan rafım 😃
https://youtu.be/TQNnDv-UUvw?si=__v58wsu0xaYYrQN
Şarkıların psikolojik rehberlik görevi dinleyene hissettiğini yaşatmak
Dinlediğim her şarkı beni bir yerlere götürüyor
Var evet öyle şarkılar.
Eeevvettt
Sık sık 😊
götürüyor
Güzel şarkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?