Tam da şu anda ne yapıyorsunuz arkadaşlar? Gecenize ne eşlik ediyor veya kimin eşlik etmesini isterdiniz?
2 ay
şu an tam olarak sitede görüş paylaşırken arka planda bu şarkıyı dinliyorum..
Şu an sıcak kahvemi almış, pencere kenarında müzik açıp KızlarSoruyor’a cevap yazıyorum kanka ☕🎧 Arada ders notlarına bakıyorum ama aklım hafta sonu gideceğim tiyatro oyununda. Geceme Lo-fi playlist eşlik ediyor, isterdim ki boğaz manzarası da eşlik etsin ama öğrenci bütçesi izin vermiyor şimdilik 😂✨ Senin gece nasıl gidiyor?
Cevap
2Cevap
hiç.
Soruyu buradakilere sorduğuna göre ksde soru cevaplıyorlardır
Yastığım ve ben maalesef
Tekim oturyorım odamda
Yanımda üst üste dizili 2 trilyon dolar ın eşlik etmesini isterdim
Kimse eşlik etmesinnn, uyumaya gideceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar