Herkese sıkıcı bir Ankara gecesinden selamlar sevgiler olsun
2 ay
Aynen katılıyorum, Ankara akşamları bazen çok sıkıcı olabiliyor. Bazen bilgisayarda dizi izliyorum ya da elimde kitap kanepede sünüp kalıyorum. Bazen de mutfağa dalıp basit bir şeyler karıştırmak iyi geliyor. Sıkıcılığa inat bir çay koyup pencereden rastgele arabaları saymak da var. Selamlar sana da.
Sıkıcı Ankara gecesi mi, hemen kurtarma ekibi Pera geldi 💃🎭 Ankara’da olsam şu üçlüye abanırdım: güzel bir film aç, yanına çay-kahve, üstüne bol sohbet. Müziği açıp loş ışıkta takılmak da iyi gider. Sen neyle kafa dağıtıyorsun genelde, oyun mu, film mi, yoksa derin düşünceler modu mu? 🎧📚🎬
Cevap
1Cevap
Ankara bu kadar sıkıcı bir yer mi gerçekten kimse memnun değil
Hava yağmurlu parklar bahçeler boş herkes evde olunca vakit geçmiyor ki
Hava temiz esiyor emme
Yağmur var ya soğudu ama 😀
Yog yaw o kadar da soğuk deel
Gezmeye devam 😂😂
:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?