Hayatta en az bir kere grup etkinliği deneyip denememek konusunda siz ne düşünüyorsunuz?

Geçenlerde arkadaşlarımla oturuyorduk uzun zamandır görüşmüyorduk. Erasmus'tan dönen arkadaşım orada yaşadıklarını anlatıyordu. Birkaç erkekle tanışmış orada. Ve grup takılmışlar. Bize de anlatırken "Bence hayatta en az bir kere denenmesi gereken bir şey" dedi. Sizce haklı mıdır? Hayatta en az bir kere grup etkinlik yapılmalı mı?
Hayatta en az bir kere grup etkinliği deneyip denememek konusunda siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla