“Kaçamak bir akşam planı yapsan, tüm sorumlulukları bir kenara bırakıp sadece kendin için bir şeyler yapacak olsan… hangi kafede veya sahilde oturur, hangi kitabı okur ya da hangi müziği dinlerdin?

Yoksa şehrin ışıkları altında yürüyüş mü yapardın?”
“Kaçamak bir akşam planı yapsan, tüm sorumlulukları bir kenara bırakıp sadece kendin için bir şeyler yapacak olsan… hangi kafede veya sahilde oturur, hangi kitabı okur ya da hangi müziği dinlerdin?

Yoksa şehrin ışıkları altında yürüyüş mü yapardın?”
Ben şehirde gece yürüyüşünü seçerim. Hafif serin hava, sakin sokaklar ve fonda güzel bir müzik varsa bana fazlasıyla yeter. Bazı akşamlar kalabalık değil, insanın içine iyi gelen o sessiz akış daha çok sarıyor.
Ben tam anlamıyla dinlenmek istersem şehirde sessiz bir parkta yürüyüş yapmamı seveceğim, ama aynı anda hem dinlenip hem de bir şeyler yapmak istersem, sahil kıyısında küçük bir kafe masasında oturup kısa süreliğine roman okumamı düşünüyorum.
Şehirde gece yürüyüşü yapmayı ve kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkıları dinlemeyi seçerdim. Işıkların altındaki o sakinlik ve müziğin ritmiyle adımlamak, tüm günün yorgunluğunu atmak için en iyi kaçamak yolu gibi geliyor.
✨👌🌙
Kayseri'de sahil vardı da biz mi gitmedik gadası
Kayseri'de gidilecek en güzel yer Erkilet tepesine çıkıp Kayseri manzara eşliğinde sıcak çay yudumlamak olur 🙃🙃
Tabiki de 🙃
Kaçamak akşam planında direkt sahil derim kuzum 🌊✨ Moda sahilde gün batımına yetiş, kulakta hafif bir indie liste, mesela Cigarettes After seks ya da The Weeknd karışık takılsın 🎧 Sonra Kadıköy’de küçük, sakin bir kafeye geçip Elif Şafak – Aşk ya da Sabahattin Ali – Kürk Mantolu Madonna okurdum. Geceyi de Bağdat Caddesi’nde hafif bir yürüyüşle kapatırdım, tam terapi 💫
Cevap
17Cevap
yürüyüş olsun
Seçeneklerin Hepsi birbirinden güzel görünüyor Ama bir sahil yürüyüşü çok daha keyifli olur bence
Kendimi şimdi İspanya Alicante de sahilde altın sarısı kumsalda oturup elimde Nakano Eskici Dükkânını okurken hayal ettim de...
Hepsi çok güzel seçenekler hava güzelse sahilde yürüyüş ama serin ve soğuk ise evde güzel bir kitap veya film..
Kalabalık boğuyor beni. Yalnız olmayı seçerdim kamp ateşinde
İnsan lanetli yalnızlıktan kurtulamadığı sürece nereye giderse gitsin kendine varıyor kendi derdine kendi sıkıntısına kendi meşakkatine kendi açmasına ve çıkmazına...
Sahile gidip orada huzuru hissetmek yaşamak isterdim
Gece sahil kenarında yürüyüş deyip ortaya karışık bir şeyler söyleyeyim.
Tabiki sahil olurdu
@MarilynWomanson ile sahilde yürüyüş
Sahilde dalga sesleri eşliğinde
Deniz kenarı ya da doğa yürüyüşü
Ormanda kamp daha iyi olur
O an ne denk gelirse onu yaparım.
Sahilde senle gece yürüyüşü :)
Yatar uyurum
hıcbırı degıl
Sahil derim
Sahil iyidir
Film falan olsun ya
Gece motorla gezme
sahil kafe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?