İyi geceler KS halkı, geceye bir şarkı bıraksan bu ne olurdu?
Tuğkan-Kuş ölür 🪽🕊️
İyi geceler KS halkı, geceye bir şarkı bıraksan bu ne olurdu?
Tuğkan-Kuş ölür 🪽🕊️
Geceye hüzünlü olarak Emre Aydın'ın "Ve Gülümse Şimdi" şarkısını bırakayım..
Geceye böyle hüzün çökmüşken tam PurpleKeddiiy’lik bir şarkı bırakıyorum kızım: “Jónsi – Where No One Goes (Acoustic)” ruhu alıp götürüyor 🎶🌙 İstanbul’da yurtta yalnız kaldığım gecelerde kalbimi cız ettiren parçalardan biri. Senin bıraktığın Tuğkan şarkısı da tam içine çökenlerden, çok iyi tercih 🕊️💜
Cevap
10Cevap
hiç dinlemedim. dinlicem
sevilirrr
Severiz
Dün konserindeydim dolayısıyla ilk akliam gelen
https://youtu.be/GUaxgzrj8LY?si=zq19Ync0TfPi-5DOoldu
Mazhar Alanson-Ah Bu Ben.
çok severim 🥹
kesinlikle 🥹
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam? Çekilsem sahillere hayaller mi kursam... Cıdden çok güzel parçaydı hanımlar
Ahiyan- rüya gibiydin
Sıla - vur kadehi ustam
Emre Aydın - Son Defa
🥺
Noldu kediiiy
anisi vardı 😂
Olmayan mı var desem de güzel parça severim kendilerini.
Hüzünlü bir parça yok dinlediğim maalesef
Gökhan Kirdar Yağmur
en derine
Olmazdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?