Ne değersiz insanlar için ne değerli şarkılar dinlemişiz meğer...
Geceniz güzel geçsin hadi eyvallah 🚬
Ne değersiz insanlar için ne değerli şarkılar dinlemişiz meğer...
Geceniz güzel geçsin hadi eyvallah 🚬
Bu şarkı duygularımı güzel ifade ediyor. Ne güzel bir şarkı..
Bu türkü olurdu...
https://www.youtube.com/embed/DPACaXNT6fg Üzdün😢
Bana ölsemde unutmayacağım birini hatırlattın, iyi ki tanımışım onu iyi ki sevmişim bana dokunmadan sevmeyi, bakmadan görmeyi, konuşmadan duymayı öğretti sevmek ne güzel şeymiş meğer.
Teşekkür ederim...
Soruma geldiğin için asıl ben teşekkür ederim.
Cevap
2Cevap
çok yazık-Çağan şengül
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?