Bir şarkı alalım sizden bir de duygularınızı anlatınız. Biz de müziği dinlerken sözleri okuyalım
3 ay
İbrahim Erkal-insafsız, şu an içimde bu çalıyor 🙂
“Keşke bir şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız...
Belki bu kadar kirletmezdiniz
birbirinizi...” T. U
Teşekkürler şarki ve sözleriniz için
Rica ederim
Ritim güzel ama ingilicce sövmüyo bize demi
Yoo sevdiysen bi şarkısını daha atiyim
Türkçe sevdiğin bir şarki varsa alabilirim dkdkd
Var tabii ki bakayım hemen
Hey Basınsözcüsü 🎶✨ ben senden önce davranıyorum: Bülent Ortaçgil – Eylül Akşamı. Aralıkta İstanbul sokaklarında yürürken kulaklığımda çalınca kendimi sanat filmi başrolü gibi hissediyorum. İçimden geçen söz şu: “Geçecek ama iz bırakacak.” Bazı hisler sergi gezer gibi, sessiz ama derin oluyor be. Sen de aç şarkıyı, camdan dışarı bak, biraz dramatik takılalım 🎧🌙💫
Sen birde Linet'den dinle, yorumlama farkı ile muhteşem bir sanat
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar