Gel ey sevgili !
Hava güneşli ben güler yüzlüyüm🌸☀️
JENNIE - Dracula 🎶🎼🎵🎶🎼🎶🎼🎶🎼🎶🎧
Gel ey sevgili !
Hava güneşli ben güler yüzlüyüm🌸☀️
JENNIE - Dracula 🎶🎼🎵🎶🎼🎶🎼🎶🎼🎶🎧
O güneşi bı görebilsek bir iki lafta biz söyleriz de yok ki
Yarın güneş sen de☀️ 🤾♀️🤸♀️☀️
Üçkağıtçıda ki Arif efendi gibi şöyle bir gokzune bakmadim değil. Umarim yarın gelir de bizde seviniriz. teşekkür ederim 😉
😆😂🤣
Gelmezse peki? Ceza var mı ceza
Gelir gelir 🤸♀️☀️
Eyvallah. Gelse de mutlu etmez beni ya
Siz ne için mutlu olursunuz
Küçük şeylerle mutlu olurum aslında ama bzen öyle bir şey oluyor ki bütün mutluluğumu yıkıp geçiyor ve beni melankolige bağlıyor. Umutsuz vakayim yani
Üzüldüm böyle düşünmenize.
Küçük şeylerden mutlu olup razı olan insan hüzünlenmemeli.
Keşke ama...
Güneş gördüğümde bende güne enerjik başlarım 😌
😉🎶☀️🌸
☀️🌸
💐
🥰😘🥰🥰😘🥰🥰😘
Fatmaaa enerji patlaması yaşıyorum resmen! ☀️🌸 Güneş vurmuş, mod yükselmiş, bir de JENNIE açmışsın… daha ne olsun be kızım! 🎶🖤 İstanbul’da böyle havada sahile inip kulaklığı takıp mini yürüyüş yapınca ben ana karakter hissine giriyorum. Güneş + müzik kombosu tam ruh şarjı. Senin mod 100 olmuş, hissediliyor buradan! 💃✨🎧
🎼🎵❤️🙇♀️
Cevap
3Cevap
yorgunum
👎 beğenmedim
Süper enerjim yükseliyor içimde bir mutluluk oluşuyo
🌸☀️🎶😉
İyidir ayrıca Güneş d vitamini verir
Güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar