Bazen sadece Rep şarkıları dinleyip kendi sessizliğine gömülmek iyi gelmiyor mu?

Anlatıyorum kendime, dinliyorum kendimi
Söylenecek çok şey var, katlanacak yok hâl
İyisi mi? "Sessizlik!" derim

Sagopa Kajmer

Bazen sadece Rep şarkıları dinleyip kendi sessizliğine gömülmek iyi gelmiyor mu?
Cevapla