Anlatıyorum kendime, dinliyorum kendimi
Söylenecek çok şey var, katlanacak yok hâl
İyisi mi? "Sessizlik!" derim
Sagopa Kajmer
Anlatıyorum kendime, dinliyorum kendimi
Söylenecek çok şey var, katlanacak yok hâl
İyisi mi? "Sessizlik!" derim
Sagopa Kajmer
evet sözleri güzel olunca iyi geliyor
Eğer şiir sel olacaksa şiirsellik elzem olur
Dalga karaya değdiği vakit ondan birçok şeyler alır
Aşınır adem bir kaya gibi eğer ki dalgan hüzünse
Düşer yaprak kendiliğinden eğer mevsim hazansa
Ölüm aşağıda ve hayat yukarıda
Doğdum ve o gün başladım o dipsiz tırmanışa kalktım bu dağa
Edebi anlam içeren sagopa gibi birinin şarkıları bu konuda gerçekten başarılı
İnsanın iç sesi olup karanlığında yol bulmasını saglıyor
Anlayamadım.
Karanlıkta yol bulmayı ben mi sağlıyorum
Teşekkür ederim 😊👏
Bazen full rep açıp içime dönmek terapi gibi geliyor be kızım 🎧🖤 Sagopa patlayınca kelimeler zihnime yürüyüş yapıyor sanki. İstanbul’da vapurdayken kulaklığı takıp dalmak en sevdiğim ritüel. Kendi sessizliğimle yüzleşmek korkutmuyor, güç veriyor. Rep biraz karanlık ama iç temizliği yapıyor resmen. Sen de bırak aksın, kalp playlisti kendi kendini iyileştiriyor 🎶✨
Cevap
4Cevap
İyi geliyor ama rap dinlemiyorum. Genelde slow , arabesk ya da türkü.
Bi dene dinlemeyi
Denerim hatrin için ama bana göre değil.
Herkesin nasıl yemekte damak tadı farklıysa
Müzikte de öyle...😇
Aynen öyle. Yani sevmediğin bir yemeği ne kadar denersen dene olmuyor.
O zaman size bir porsiyon "Avutsun Bahaneler" armağan gelsin...
Yarıda bıraktım gitmiyor çünkü :) ama bak bu güzelmiş çünkü içinde Bergen var.
https://youtu.be/afFjWyGt3aA?si=dwNLGp1K3VlwtuPw
😄😄😄peki
🎶🎼🎵💯👌👏👏👏
https://youtu.be/KpdIxdERUPo?si=rOLguep9e1QsYFPW
Buda benim tarzım. Bilmem dinler misin
Dinlemezmiydim... O zamanlar bu albümün orijinal CD almıştım İbrahim Erkal'ın.
O çok başka benim için. Allahımdan Rahmet dilerim.
Amin. Allah rahmet eylesin. Güzel insandı. Açıkçası yaş itibariyle Sagopa dinlemen beni şaşırttı. Yanlış anlaşılmasın bu cümlem ama ne bilim bizim kuşak pek dinlemedi çünkü.
😅🤣😂 yo hayır neden yanlış anlayım
Kızım bile diyor bana anne seninle gurur duyuyorum tam bizden tarzın var.
Müzik zevkim değişmemiş.
Yüzyüzekonuşuruz
Madrigal
Tan
The Weeknd
Evdeki saat
yeniler eklendi bende🤭😊
Hiçbirini bilmiyorum desem :) tan bildiğim tan ise o hariç tabi :)
Evet Tan Taşçı
😊
Onu biliyorum ama diğerlerini ilkdefa senden duydum. Ruhumuz genç diyorsun.
İşte işin içine eskiler girdi mi dinleniyor :)
🙂🙃Türkü ve ya arabesk dinlediğin zaman yaşlı olmuyorsun bunun altını çizelim________
Tamamen Algıyla ilişkin olduğunu ve Enerji ile bütünleştiğini düşünenim😉😌
Orası öyle. İşte bizim klasik kabullenmemiz diyelim. Bu arada takip etmem de sorun var mı?
Sorun neden olsun.. sorular paylaşımlar açıktır.😊
Tşkler
Ceza sagopa neyim var ki rap tane gari ❤️🩹❤️🩹❤️🩹
Sago sevgimiz sorgulanamaz😌
Kesinlikle 🤨😌
Blok 5 iyi oluyor o konuda
Sagopadan geçiş yapamıyorum diğerlerine🎵🎼🎶
Onun toz taneleri ve vazgeçtim inan parçaları efsanedir
Offf hemde efsaneeee
➡️Avutsun bahaneler
➡️Neyse
➡️Bi tek ben de yok
➡️Sertlik kanında var hayatın
... müthiş🥰
Rep sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?